![]() |
|
Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
Autobanned.
![]() |
![]()
Witam \
Odświeżam wątek - tak sobie czytam i czytam i googluję i przy założeniach: - 80% asfalt / 20% szuter, lekki teren - na asfalcie we dwoje Więc z wypowiedzi nasuwa się, że najlepsze: 1. Metzeler Enduro 3 2. PIRELLI Scorpion MT 90 A/T 3. TKC 80 przód i tył Najbardziej moim zdaniem pasujące będą Metzelery, a że to raczej pochodne Pirelli (tak mi się chyba zdaje, że do pirelli należy ta firma) chyba postawię na Scorpiny. Reasumując - co polecacie - mając na uwadze dwie osoby na pokładzie + bagaże ![]() PS Test turystycznych opon: http://www.hondavaradero.pl/mambo2/i...y%20enduro.pdf
__________________
Chromolę Afrykę wolę ...Hobbysta Afrykański.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Aug 2008
Miasto: Wyględy koło wsi warszawa
Posty: 777
Motocykl: RD07a
![]() Online: 4 miesiące 1 tydzień 3 dni 7 godz 50 s
|
![]()
Ja bym postawił na skorpiony po dzisiejszej pogodzie (mam tylko na przodzie tył zjechany tkc)
-na metzelerach nie jeździłem -dopiero co skończyłem tkc tkc były w terenie sympatyczniejsze ale na deszczu i asfalcie to bym dzisiaj leżał, wczoraj świeże klocki założone i w pracy kawy nie potrzebowałem.
__________________
Pas zieleni to także pas ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Autobanned.
![]() |
![]()
no to się pirellki wysuwają na prowadzenie
![]()
__________________
Chromolę Afrykę wolę ...Hobbysta Afrykański.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,439
Motocykl: Nie mam już Afryki
![]() Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
|
![]()
Ja bym pirelli nawet do samochodu nie założył.
To nie opona jedzie ino kierowca. Skorpiony są dość śliskie, słyszałem tylko przeciętne i mniej pochlebne opinie. Sahara 3 to też guma już szutrowa, i na asfalcie wciągało mi ją 1mm na 1000km. Na mokrym cza się pilnować i jechać wolniej niż na np Anakee. Z metzeleró szczególnie omijałbym enduro 4, ale chyba na szczęście już nie produkują. Zdjałem dziś touransy po 20 000km. dobrze ponad 12 000km przejechane z tobołami w dwie osoby, reszta 8 000km po wawie, hamujac co chwile. Przód i tył miały 3mm. ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Autobanned.
![]() |
![]() Cytat:
a możesz podać model tych co 20kkm zrobiłeś ![]()
__________________
Chromolę Afrykę wolę ...Hobbysta Afrykański.
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Autobanned.
![]() |
![]()
.
Skorpiony są dość śliskie, słyszałem tylko przeciętne i mniej pochlebne opinie. Sahara 3 to też guma już szutrowa, i na asfalcie wciągało mi ją 1mm na 1000km. ![]() Rambo ja się sugerowałem tym: http://africatwin.com.pl/showthread....light=metzeler
__________________
Chromolę Afrykę wolę ...Hobbysta Afrykański.
|
![]() |
![]() |