Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Układ elektryczny i zapłonowy

Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 07.03.2022, 17:55   #1
ural2


Zarejestrowany: Apr 2011
Miasto: Dubiecko
Posty: 321
Motocykl: Ktm620sx, RD07a
Przebieg: 67
ural2 jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 5 dni 16 godz 12 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Dzieju Zobacz post
Wtedy można już jajka w elektrolicie gotować gdyż to już jest po za zakresem zwykłego gazowania.
Sprawdziłem , posłuchałem , zobaczyłem i nigdy więcej nie zrobię tego swoim akumulatorom. Najciekawiej jest jak elektrolit odparuje a nie ma korków by dolać.
Rozebrałem kiedyś bezobsługowca 3 letniego , brakowało ok 30% elektrolitu.
Ale każdy ma wybór i sam decyduje
Elektrolit nie paruje, tylko woda. Chyba...
ural2 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 07.03.2022, 18:21   #2
Melon
 
Melon's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Mar 2012
Miasto: Lublin
Posty: 5,542
Motocykl: cz350/ bandit600/ zx12r/ varadero/vfr1200xd
Melon jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 miesiące 2 dni 15 godz 24 min 8 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał ural2 Zobacz post
Elektrolit nie paruje, tylko woda. Chyba...
Dobrze mówisz, w chłodnicy też woda odparowuje i wodą destylowaną się uzupełnia stan.
__________________
kto smaruje ten jedzie
Melon jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 07.03.2022, 18:44   #3
tomdiabollo


Zarejestrowany: Oct 2021
Miasto: Olkusz
Posty: 49
Motocykl: CRF1000
Przebieg: jest
tomdiabollo jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 dni 21 godz 36 min 11 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał pałeł Zobacz post
wejdź na www producenta obu urzadzen i pobierz sobie pdf z instrukcja i porównaj w tej pierwszej jest poziom 4Aoraz tryb ładowania 2A obsługuje napięcia 7,2V 14,2V 14,4v 14,8V oraz 15V to akurat jako tryb repair trochę mało.

w konfrontacji noco ma wyższe napięcie w trybie repair 16.5V | 1.5A oraz ma tryb małego aku bardziej dopasowany do motocyklowego czyli 0,9A tu lepiej, ale ma ciupkę mniejsza moc o 0,5A reszt jest podobna wybierz tego procenta któremu zaufasz.
Pałeł Dzięki za odp.
Cytat:
Napisał maciekrom Zobacz post
tomdiabollo tylko pytanie czy jeszcze dostaniesz gdzieś Noco G3500? Bo ja szukałem i w końcu kupiłem Cteka powersporta.
Maciek masz rację nigdzie nie znalazłem Noco G3500 wiec zakupiłem FULBAT F4 ,czy dobrze zrobiłem nie wiem czas pokaże ,miejmy nadzieję ze wszystko bedzie OK
tomdiabollo jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
1 kask - kilka nazw bouli Kaski 3 30.04.2015 17:47
Kilka wskazówek - kilka dni w Alpach flippy Przygotowania do wyjazdów 4 22.08.2014 23:28


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 01:29.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.