Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Układ elektryczny i zapłonowy

Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 05.03.2022, 21:56   #11
maciekrom


Zarejestrowany: Mar 2019
Miasto: Łódź
Posty: 275
Motocykl: CRF 1100 DCT
Przebieg: 42000
maciekrom jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 tydzień 1 dzień 11 godz 46 min 54 s
Domyślnie

To jeszcze pytanie do fachowców: kupiłem cteka powersport, ładowarka przeznaczona do Aku 5-25 Ah, czy ten ctek naładuje na full większe Aku oczywiście zdaję sobie sprawę, że zajmie to więcej czasu. Czy tryb recondition będzie w stanie odsiarczyć większe Aku, powiedzmy 80Ah? Znajomy mechanik mówi, że odpowiadając na pierwsze i drugie pytanie ctek nie da rady bo daje tylko maks 2,3 A. Następne pytanie czy każdy Aku się odsiarcza, np. AGM, LiPoFe4?
maciekrom jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
1 kask - kilka nazw bouli Kaski 3 30.04.2015 17:47
Kilka wskazówek - kilka dni w Alpach flippy Przygotowania do wyjazdów 4 22.08.2014 23:28


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 08:58.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.