|
![]() |
#1 |
trampkarz emeryt
![]() |
![]()
Ta, już dostałem zjebke na forum bmw.
Motocykl, ku....a, specjalnej troski ![]() Po kolei: - światło stop w kufrze NIE jest podłączone. Są tylko wlutowane dwa kabelki idące od tylnej lampy do płyty i tam się...kończą. - sterowanie przekaznikiem jest z pozycji która chyba z abs nie ma nic wspólnego. Dlaczego nie wziąłem z gniazdka? Ano dlatego że jest tam jakieś 0,3v stałe przy wyłączonym zapłonie i to byłoby podpięte pod cewkę przekaźnika. Na kablu od tylnej pozycji nie ma żadnego napięcia przy wyłączonym zapłonie i dlatego uznałem to za bezpieczniejsze źródło. Cewka przekaźnika pobiera ok 200mA, nie ma żadnych błędów ani dziwnych zachowań z tego tytułu. Nie wiem jak to powiązać z ABSem. No chyba że chodziłoby o prądy przy załączaniu przekaźnika jak matjas pisze (dzięki za rozjaśnienie) - abs odłącza się losowo. Raz jest i działa wzorowo a raz wogole się nie uzbraja. Po odpięciu sterowania przekaznikiem jest tak samo, niemniej sprawdzę to jeszcze dokładnie. Jeśli ma to znaczenie to lampa tył jest ledowa, kierunki także. W kilku maszynach japońskich z lat 2000-2018 wpinałem się dokładnie tak samo i nigdy nic się nie działo. Koledzy wpinają się tak o ile wiem w nowe Africi Twin i także bez kłopotu. Oczywiście mogę to wypruć ale tak jak pisałem dodatkowy stop jest wyprowadzony ale nie podłączony. Oczywiscie fajnie jak tu będzie przyczyna a nie w pompie ![]() Co do gniazda - oryginalne leży w środku schowka, a w jego miejsce jest przez bezpiecznik do aku podpięte zwykle zapalniczki. Bo mam ładowarkę z Lidla z taką dorobiona wtyczka, bo mam gdzieś wtyczki DIN i bo mam chiński kompresorek od Sambora z taką zwykła wtyczka. Bo lubię po mojemu ![]() Pozdro Zimny Ostatnio edytowane przez zimny : 01.03.2022 o 22:40 |
![]() |
![]() |