![]() |
|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 | |
![]() Zarejestrowany: Aug 2008
Miasto: Kalisz
Posty: 142
Motocykl: RD07a
Przebieg: 48000
![]() Online: 1 tydzień 1 dzień 18 godz 3 min 58 s
|
![]() Cytat:
Proponuję to dodać do AfriPedii, bo na zębatkach o innej ilości zębów będzie to inaczej wyglądało. Jeszcze nie zmieniałem napędu w swojej afri ale wyczytałem, że ci co zmieniali na standardowych zębatkach zaczynali od około 18 dołka czyli wynika że mozna naciągnąć o około 10 dołków. Mój brat zmieniał w swojej RD04 i założył z tyłu najmniejszą zębatkę jaka jest dostępna do afri (nie pamiętam ile zębów) i skrócił łańcuch tak że zaczynał od 3 dołka więc wątpię żeby łańcuch wytrzymał mu do 28 dołka. Podumowując, powinno naciągać się łańcuch o ileś dołków a nie do któregoś dołka. Tak tylko dodam że brata afri na 1 biegu osiąga 90km/h jak ścig ![]()
__________________
XRV750 RD07A |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Wymiana wydechu | teddy-boy | Uklad paliwowy i wydechowy | 7 | 15.05.2014 09:53 |
Trykanie po wymianie napędu. | paku | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 14 | 26.07.2010 14:15 |
Lancuch napedu pompy oleju - zamienniki | wuja | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 8 | 03.06.2008 22:30 |