Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Wszystko co chciałbyś wiedzieć o motocyklach innych niż AT > BMW

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 21.02.2022, 16:27   #1
matjas
 
matjas's Avatar

Zapłaciłem składkę :) Dział PiD

Zarejestrowany: May 2008
Miasto: Brzezia Łąka
Posty: 14,737
Motocykl: nie mam AT jeszcze
matjas will become famous soon enough
Online: 4 miesiące 2 tygodni 19 godz 13 min 0
Domyślnie

Summa summarum musisz mieć pewność, że został zrobiony prawidłowy przegląd kompletnej instalacji hamulcowej.
To co pisze Muszel napisałem, poniekąd, i ja - uruchamiając system, testowo lub roboczo, unikasz stagnacji płynu hamulcowego, krystalizacji uszkadzającej uszczelnienia itd.

Mniemam, że jeśli oddałeś motocykl do mecha, który ma jakieś pojęcie to to ogarnął. Osobiście zawsze robię heble jako zestaw startowy. Po wymianie płynu w zbiornikach pomp wystarczy 'odpowietrzyć' układ zachowując odpowiednią kolejność - to pozbawi modulator starego medium. ALE... pisałeś, że modulator był już naprawiany.

Oby był to tylko aku.
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa
matjas jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 21.02.2022, 17:19   #2
Cezarus


Zarejestrowany: Feb 2012
Posty: 968
Motocykl: RD03
Cezarus jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 1 tydzień 5 dni 6 godz 44 min 56 s
Domyślnie

Chłopy wymiana płynu w tym układzie co ma Zimny jest bajecznie prosta (to nie jest układ ze wspomaganiem hamulców) . Płyn w tym układzie normalnie przelewa się przez odpowietrzniki przy zaciskach (nie ma ich przy pompie) . Stawiam na problem z czujnikiem ABS tylnego koła . Nie warto kombinować wystarczy diagnostyka komputerem diagnostycznym .....na 100% okaże się błachostka . Wykluczam raczej problem z spadkiem napięcia akumulatora. Zimny jak zlecasz naprawy i masz blisko do okolic Nasielska to polecam Zbyszka Gołowicza (najlepszy fachowiec od BMW w PL).
Cezarus jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 21.02.2022, 18:02   #3
muszel72
 
muszel72's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Jun 2018
Miasto: GDA
Posty: 2,778
Motocykl: ATAS 1000, 300 Rally, BMW r1100s, Kymco xciting 400
Przebieg: 50000
muszel72 jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 1 tydzień 5 dni 17 godz 13 min 25 s
Domyślnie

Ileż trzeba było się napisać byś się odezwał jako zaprawiony motopompouser
Pisałem już o Zbyszku. Tak, masz rację, zerknąłem na rocznik i jest to pompa bezproblemowa.
muszel72 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 21.02.2022, 19:32   #4
Dubel
Gość


Posty: n/a
Online: 0
Domyślnie

A ja dodam od siebie że może to być też zawieszającą się szczotka w silniczku ABS. Tak czy owak to jak koledzy pisali wcześniej diagnostyka kompem i wszystko będzie jasne
  Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 17:31.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.