Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Mała Afryka - CRF 250/300 Rally i L > Dział ogólny

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 17.02.2022, 03:50   #1
Micek80


Zarejestrowany: Aug 2021
Posty: 29
Motocykl: CRF300L
Micek80 jest na dystyngowanej drodze
Online: 13 godz 33 min 48 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał mikelos Zobacz post
Fajnie że dołączyłeś ! Podwyższenie kierownicy max 30 mm jeśli nie chcesz wymieniać linek. Kontrolę obrotów można ustawić kiedy ma mrygać - opis masz w manualu albo pogrzeb na YT.
@mikelos tak sobie czytałem i Ty pisałeś ,że docierałeś CRF jak diament obroty do max 5-6tyś, jazda emerycka przez pierwsze 500km.
A ja debil pierwsze 5km i już pałowałem w lesie motocykl powyżej 8tyś. aż się zagrzał bo się wentylator chłodnicy włączył. Wczoraj miałem jeszcze takie coś ,że jak się włączył wentylator to mi nie chciał 1 bieg wejść przez chwilę ale nie wiem czy to ma jakiś związek. Mam nadzieję ,że to nie wpłynie negatywnie na dalszą eksploatację. Ale znając mojego pecha to już pewnie coś rozpierdoliłem.
Ale nie mogłem wyjechać na ulicę bo moto nie zarejestrowany i brak kasku a człowiek był podekscytowany i kusiło żeby się trochę przejechać.
Mądry człowiek po szkodzie. Dorwał się do motocykla. Ostatni raz jeździłem dawno, dawno temu ze 20 lat będzie albo i dłużej.
Teraz czytam te wszystkie fora i oglądam YT i wszędzie trąbią ,że nie wolno przekraczać obrotów i przegrzewać silnika.
Jak mi się załączy wentylator to znaczy ,że już silnik przegrzałem?
A czy wogóle temperatura jaką mamy na zewnątrz teraz jest dobra na docieranie czy lepiej czekać z tym do wiosny?
Nie miał człowiek problemów to sobie motor kupił. Pół nocy nie śpię a tu do tyry trzeba iść.
Trzeba było kupić używkę za pół ceny do nauki jazdy a nie nowy z salonu bez sensu.
Pozdro

Ostatnio edytowane przez Micek80 : 17.02.2022 o 05:41
Micek80 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 17.02.2022, 06:08   #2
muszel72
 
muszel72's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Jun 2018
Miasto: GDA
Posty: 2,778
Motocykl: ATAS 1000, 300 Rally, BMW r1100s, Kymco xciting 400
Przebieg: 50000
muszel72 jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 1 tydzień 5 dni 17 godz 38 min 3 s
Domyślnie

Motocykl ten chłodzony jest cieczą więc pewnie sobie poradził z Tobą skoro jeszcze silnik pracuje. Pewnie dostałeś przy zakupie instrukcję a tam napisane jest o docieraniu. Tutaj w wątku również. Sprzęgło także trzeba układać na początku i inaczej traktować. Pilnuj naciągu łańcucha i takie tam.
Ja będąc na Twoim miejscu zrobiłbym przyspieszoną wymianę oleju również na minerał. Oczywiście wraz z filtrem. Pół godz roboty. Powodzonka.
muszel72 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 17.02.2022, 07:45   #3
przemo77390


Zarejestrowany: Jan 2015
Miasto: Warszawa
Posty: 1,899
Motocykl: inne moto
przemo77390 jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 tygodni 2 dni 3 godz 4 min 56 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał mikelos Zobacz post
Fajnie że dołączyłeś ! Podwyższenie kierownicy max 30 mm jeśli nie chcesz wymieniać linek. Kontrolę obrotów można ustawić kiedy ma mrygać - opis masz w manualu albo pogrzeb na YT. Wentylator włącza się często - ten typ tak ma - nie przejmuj się. Jeśli będziesz jeździł w terenie, kup składane lusterka a oryginały zostaw na półce. Jeśli będziesz jeździł z navi, to znajdziejsz w tym wątku info gdzie kupić wtyczkę z kabelkiem by wpiąć się w instalację elektryczną bez prucia kabli.
Cytat:
Napisał Micek80 Zobacz post
@mikelos tak sobie czytałem i Ty pisałeś ,że docierałeś CRF jak diament obroty do max 5-6tyś, jazda emerycka przez pierwsze 500km.
A ja debil pierwsze 5km i już pałowałem w lesie motocykl powyżej 8tyś. aż się zagrzał bo się wentylator chłodnicy włączył. Wczoraj miałem jeszcze takie coś ,że jak się włączył wentylator to mi nie chciał 1 bieg wejść przez chwilę ale nie wiem czy to ma jakiś związek. Mam nadzieję ,że to nie wpłynie negatywnie na dalszą eksploatację. Ale znając mojego pecha to już pewnie coś rozpierdoliłem.
Ale nie mogłem wyjechać na ulicę bo moto nie zarejestrowany i brak kasku a człowiek był podekscytowany i kusiło żeby się trochę przejechać.
Mądry człowiek po szkodzie. Dorwał się do motocykla. Ostatni raz jeździłem dawno, dawno temu ze 20 lat będzie albo i dłużej.
Teraz czytam te wszystkie fora i oglądam YT i wszędzie trąbią ,że nie wolno przekraczać obrotów i przegrzewać silnika.
Jak mi się załączy wentylator to znaczy ,że już silnik przegrzałem?
A czy wogóle temperatura jaką mamy na zewnątrz teraz jest dobra na docieranie czy lepiej czekać z tym do wiosny?
Nie miał człowiek problemów to sobie motor kupił. Pół nocy nie śpię a tu do tyry trzeba iść.
Trzeba było kupić używkę za pół ceny do nauki jazdy a nie nowy z salonu bez sensu.
Pozdro
Ja swoją docierałem tylko w off - pojawił się wyjazd i trzeba było jechać

Ostatnio edytowane przez wierny : 17.02.2022 o 09:53 Powód: usunięcie treści niezgodnej z zasadami FAT
przemo77390 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 17.02.2022, 11:22   #4
rrolek

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Feb 2009
Miasto: a raczej wieś
Posty: 1,520
Motocykl: z lekkim adhd
rrolek jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 4 tygodni 1 dzień 23 godz 4 min 2 s
Wink

Cytat:
Napisał Micek80 Zobacz post
@mikelos tak sobie czytałem i Ty pisałeś ,że docierałeś CRF jak diament obroty do max 5-6tyś, jazda emerycka przez pierwsze 500km.
A ja debil pierwsze 5km i już pałowałem w lesie motocykl powyżej 8tyś. aż się zagrzał bo się wentylator chłodnicy włączył. Wczoraj miałem jeszcze takie coś ,że jak się włączył wentylator to mi nie chciał 1 bieg wejść przez chwilę ale nie wiem czy to ma jakiś związek. Mam nadzieję ,że to nie wpłynie negatywnie na dalszą eksploatację. Ale znając mojego pecha to już pewnie coś rozpierdoliłem. ....
Bym nie przeżywał. W 2001 kolega pojechał moją 520ką (bez przebiegu) na rundę MP Enduro w Obornikach bodajże. Staną na pudle. Pierwszy tłok wymieniłem po jakiś 800 mth i do 1700 mth żadnych awarii przekraczających zwykłą eksploatacje nie było.
Czyli ostre docieranie nie musi być wcale mordercze dla silnika o ile jest on dobrze wykonany i złożony w fabryce.

Pozdr rr
__________________
Są jeszcze piękne zadupia na tym świecie.

Ostatnio edytowane przez rrolek : 17.02.2022 o 12:37 Powód: Błąd w teksie
rrolek jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 18.02.2022, 18:57   #5
Horizon
 
Horizon's Avatar


Zarejestrowany: May 2021
Posty: 285
Motocykl: GG ES700
Horizon jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 dni 2 godz 35 min 53 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Micek80 Zobacz post
@mikelos tak sobie czytałem i Ty pisałeś ,że docierałeś CRF jak diament obroty do max 5-6tyś, jazda emerycka przez pierwsze 500km.
A ja debil pierwsze 5km i już pałowałem w lesie motocykl powyżej 8tyś. aż się zagrzał bo się wentylator chłodnicy włączył. Wczoraj miałem jeszcze takie coś ,że jak się włączył wentylator to mi nie chciał 1 bieg wejść przez chwilę ale nie wiem czy to ma jakiś związek. Mam nadzieję ,że to nie wpłynie negatywnie na dalszą eksploatację. Ale znając mojego pecha to już pewnie coś rozpierdoliłem.
Ale nie mogłem wyjechać na ulicę bo moto nie zarejestrowany i brak kasku a człowiek był podekscytowany i kusiło żeby się trochę przejechać.
Mądry człowiek po szkodzie. Dorwał się do motocykla. Ostatni raz jeździłem dawno, dawno temu ze 20 lat będzie albo i dłużej.
Teraz czytam te wszystkie fora i oglądam YT i wszędzie trąbią ,że nie wolno przekraczać obrotów i przegrzewać silnika.
Jak mi się załączy wentylator to znaczy ,że już silnik przegrzałem?
A czy wogóle temperatura jaką mamy na zewnątrz teraz jest dobra na docieranie czy lepiej czekać z tym do wiosny?
Nie miał człowiek problemów to sobie motor kupił. Pół nocy nie śpię a tu do tyry trzeba iść.
Trzeba było kupić używkę za pół ceny do nauki jazdy a nie nowy z salonu bez sensu.
Pozdro
Już bez przesady. Jeśli nie paliłeś gumy w miejscu przez 5 minut to nic mu nie będzie. Po prostu szybciej zmień olej i tyle.
Tu masz film w temacie.
Jak to mówią Amerykanie "Ride it like you stole it"
Horizon jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
2021 CRF250L & CRF250 Rally Danny Dział ogólny 65 06.02.2025 18:58
XXVI WiR Rally 2021 dalej zwany podlasiakiem sluza Imprezy forum AT i zloty ogólne 205 20.11.2021 06:34
XXVI WiR Rally 2021 - koszulki jendrus Imprezy forum AT i zloty ogólne 65 27.10.2021 07:26
Endurorally 2021 Onufry22 Dział Producentów i Dostawców 91 16.09.2021 12:36
Honda crf 250 Rally Twardsza tylna sprężyna amortyzatora Viruus Warsztat 8 11.12.2019 13:56


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 05:57.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.