| 
	 | 
| 
			
			 | 
		#1 | |
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 
				__________________ 
		
		
		
		
	'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#2 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			No dobra. Po co tyle krzyku, będę w domku to popołudniu pokażę 
		
		
		
			![]() To pokazuję choć wg mnie nie ma tu nic czego by już nie było   Wiem, że jeszcze w salonie ale gupi się zaparł i bez nowej sprężyny nie wyjedzie 
		Ostatnio edytowane przez muszel72 : 15.02.2022 o 18:45  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#3 | 
| 
			
			
			
			
			
				
			
			 Zarejestrowany: Nov 2021 
				Miasto: Miasto Carycy Katarzyny 
					
				
				
					Posty: 17
				 
Motocykl: CRF 300L 
				
				
				 
Online: 21 godz 14 min 48 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Cześć wszystkim poprawiającym fabrykę.  
		
		
		
			Parę faktów jeśli ktoś jest długonogi i chce podwyższyć sprzęta/utwardzić i jednocześnie zwiększyć prześwit. 1.Sprężyna progresywna Hyperpro coś koło 480 zł w MOTORUS.pl 2. Kość podwyższająca ( na zdjęciu) o jakieś 5 cm na stronie tailandczyków th-bike,com 150 zł trzeba wykręcić górne mocowanie ( widełki) i wkręcić dłuższe akcesoryjne. Odwrotnie jak MR P - on przewiercił w oryginale otwór bliżej sprężyny a tu mocowanie będzie dalej. 3.Obicie kanapy z dodatkową gąbką i montażem polecane przez Horizon od firmy Ripper Gripper jak pisał 350 zł Aha tak poza tematem są dostępne dłuższe linki gazu i sprzęgła jeśli ktoś wysoko podnosi kierownicę - też na th-bike.com  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#4 | |
			
			
			![]() Zarejestrowany: Aug 2021 
				
					
				
				
					Posty: 29
				 
Motocykl: CRF300L 
				
				
				 
Online: 13 godz 33 min 48 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 Czy przy montażu żeby dostać się do ciężarków które są w kierownicy trzeba manetki obcinać na końcach czy wystarczy jakąś małą dziurkę wywiercić  ?Gdzie kupiłeś te lusterka składane i za ile?  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#5 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Nic nie musisz obcinać ani wiercić. Daj tylko dłuższe o ok 1 cm śruby. 
		
		
		
		
		
		
		
	Lusterka polecane przez Matjasa. To są hiszpańskie VICMA. Nie drżą, wszystko widać, niedrogie.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#6 | |
			
			
			![]() Zarejestrowany: Aug 2021 
				
					
				
				
					Posty: 29
				 
Motocykl: CRF300L 
				
				
				 
Online: 13 godz 33 min 48 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
  ?Czy to są te lusterka Vicma e366 https://allegro.pl/oferta/lusterko-v...66-11580359339 Ostatnio edytowane przez Micek80 : 20.03.2022 o 17:51  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#7 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: May 2021 
				
					
				
				
					Posty: 285
				 
Motocykl: GG ES700 
				
				
				 
Online: 2 dni 2 godz 35 min 53 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Ciekawa ta ramka ale w opiniach piszą, że bardzo ciężka. Szkoda, że sprzedający nie pisze ile to waży bo jak kilogram to raczej odpada montować to do naszego osiołka
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#8 | |
			
			
			![]() Zarejestrowany: Aug 2021 
				
					
				
				
					Posty: 29
				 
Motocykl: CRF300L 
				
				
				 
Online: 13 godz 33 min 48 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 https://allegro.pl/oferta/ramka-tabl...wa-11850950328 Chyba sobie sprawię taką z własnym napisem w czarnym macie   Coś w tym stylu  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#9 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Aug 2021 
				
					
				
				
					Posty: 29
				 
Motocykl: CRF300L 
				
				
				 
Online: 13 godz 33 min 48 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			
Dziś próbowałem zamontować te handbary Zeta. Dałem dłuższe śruby M6 tak jak doradziłeś.. Jednak jak wszystko podkręcam na sztywno to manetka gazu bardzo ciężko chodzi i kręci się razem z tą śrubą co wchodzi do kierownicy. Może w Rally jest inaczej niż w zwykłej 300L. Nawet w instrukcji montażu jest pokazane że trzeba docinać. Jak to najlepiej zamontować żeby wszystko grało?
		 
		
		
		
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#10 | |
| 
			
			 Moderator 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 
				__________________ 
		
		
		
		
	"Jeżeli ktoś ci mówi że jesteś koniem to za pierwszym razem możesz się obrazić, za drugim razem dać w gębę, ale za trzecim razem już kup sobie siodło."  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
![]()  | 
	
	
		
		
  | 
	
		
  | 
			 
			Podobne wątki
		 | 
	||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Modyfikacje Husqvarna 701 | 7Greg | Husqvarna 701 | 521 | 05.10.2025 21:49 | 
| Modyfikacje przy DCT | mdxmd | NAT - Warsztat | 30 | 03.04.2019 11:02 |