|  | 
|  20.09.2021, 17:05 | #1 | 
|  |   
			
			Z innej strony patrząc to z tej klasy powinny wylecieć te wszystkie single z bakami poniżej 20l   Podobne klasy powstają po to żeby móc sobie wystartować na leciwych sprzętach i nie zająć ostatniego miejsca tak więc granice ingerencji w motocykl powinny jakieś być i jak ktoś zakłada nazbyt współczesne zawieszenie to nie dlatego że oryginalne uniemożliwia jazdę w terenie (na co przykładów jest mnóstwo) tylko po to żeby rywalizować z współczesnymi konstrukcjami i takiej jest miejsce tych zmot. (Na zdjęciach jest SHOWA oryginalny dostawca zawieszeń dla Hondy, WP zaś w Afryce nie było.) 
				__________________ Honda XL 600 RM 86' Honda XL 600 LM 86' Honda XRV650 Africa Twin 88' Honda XLV 750 R 83' BMW R1100GS ABS 95' | 
|   |   | 
|  20.09.2021, 17:19 | #2 | |
|  Zarejestrowany: May 2008 Miasto: Sanok/Rajskie 
					Posty: 107
				 Motocykl: "kamertony" TT 350 oraz TY 250'76 + clockwork orange exc 350   Online: 4 dni 5 godz 23 min 50 s |   Cytat: 
 | |
|   |   | 
|  20.09.2021, 17:40 | #3 | 
|  |   
			
			3:13 Szparag mówi o zarysie klasy, tak więc z szacunku dla twórcy pomysłu można mu pozostawić ocenianie kontrowersyjnych przeróbek   
				__________________ Honda XL 600 RM 86' Honda XL 600 LM 86' Honda XRV650 Africa Twin 88' Honda XLV 750 R 83' BMW R1100GS ABS 95' | 
|   |   | 
|  20.09.2021, 17:42 | #4 | 
|  Zarejestrowany: May 2008 Miasto: Sanok/Rajskie 
					Posty: 107
				 Motocykl: "kamertony" TT 350 oraz TY 250'76 + clockwork orange exc 350   Online: 4 dni 5 godz 23 min 50 s |   
			
			W klasie mogły startować motocykle do roku 2000 wiec klasa jest baaardzo obszerna to jest ponad 20 lat rozwoju motoryzacji. Mysle, ze z szacunku dla organizatorow imprezy mozemy zakonczyc tę dyskusję.
		 | 
|   |   |