![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
ReGeNeRaToR
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Olsztyn
Posty: 663
Motocykl: RD07
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 1 dzień 1 godz 46 min 37 s
|
![]()
Lampy można śmiało dać do firmy zajmującej się regeneracją reflektorów.
Po napyleniu nowej już aluminiowej warstwy odblaskowej będziesz miał światła lepsze niż w nówce. Wstawić można firmowe żarówki +60% i będziesz spalał wiewiórki. W mojej afryce lampy są już cztery sezony po regeneracji i nie widzę żadnego pogorszenia. Koszt regeneracji obu lamp cztery lata temu ok 200 PLN z przesyłkami.
__________________
END of TRANSMISSION |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Nov 2018
Miasto: Ustroń
Posty: 138
Motocykl: nie mam AT jeszcze
![]() Online: 3 tygodni 5 godz 17 min 24 s
|
![]()
Przy reanimacji motorynki odbłyśnik oddałem do regeneracji tutaj:
http://reflektory.auto.pl/ Gość zajmuje się tym od lat. Soczewki z punta II też u niego, przy czym tutaj było na zasadzie wymiany, miał już gotowe, zregenerowane. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
stelaz lamp rd04 - rd07 | szynszyll | Układ elektryczny i zapłonowy | 0 | 07.04.2015 13:30 |