![]() |
|
Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 | |
Stary (P)iernik
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Świeradów Zdrój
Posty: 3,758
Motocykl: XR400 , XR650L XL600V
![]() Online: 4 miesiące 2 tygodni 6 dni 9 godz 39 min 10 s
|
![]() Cytat:
![]() Dać zbiornik fachowcowi i niech się tym zajmie ![]() Czym pomalujesz zbiornik od wewnątrz? Lakier mógł popękać Jeśli nie pomalujesz wda się korozja i lakier będzie się łuszczył i zanieczyszczał paliwo. Miałem taki zbiornik lekko podrdzerwiały ![]() Psia mać niemiło wspominam. Ciągle mi na iglicach przepuszczało. W końcu zdecydowałerm się pomalować ale... litr farby + utwardzacz + wysyłka to przeszło 200zł . Przedtem trzeba było dokładnie oczyścić .Wsypałem kika kg śrub i i potrząsałem kilka godzin ![]()
__________________
Ostatnio edytowane przez Franz : 28.09.2009 o 19:47 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Jan 2009
Miasto: Strzelin
Posty: 1,677
Motocykl: RD04
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 2 miesiące 3 tygodni 11 godz 43 min 30 s
|
![]()
[quote=Franz;76798]Moje rady są inne. Jak zawsze dominuje u nas głupia oszczędność
![]() Dać zbiornik fachowcowi i niech się tym zajmie ![]() Czym pomalujesz zbiornik od wewnątrz? Lakier mógł popękać Franz oooo.... ta ja mam wersję oszczędną , bo tam gdzie wzrok sięga nie widzę lakieru ( w bakuu), ale może kto inny zaglądnie bo już sam nie wiem. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
![]() Zarejestrowany: Jun 2009
Posty: 692
Motocykl: chwilowo rower
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 2 dni 20 godz 20 min 37 s
|
![]()
[quote=Sławekk;76856]
Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Stary (P)iernik
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Świeradów Zdrój
Posty: 3,758
Motocykl: XR400 , XR650L XL600V
![]() Online: 4 miesiące 2 tygodni 6 dni 9 godz 39 min 10 s
|
![]()
To lakier sprawdźcie sobie lusterkiem dentystycznym w słoneczny dzień
![]() ![]()
__________________
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
![]() Zarejestrowany: Jun 2009
Posty: 692
Motocykl: chwilowo rower
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 2 dni 20 godz 20 min 37 s
|
![]()
A/ Zbiorniki mogą ale nie muszą byc pokryte od wewnątrz
B/ Jeśli są to nie jest to lakier (ten z czasem reaguje z benzyną) tylko jakies tam specjalne srodki (a jeśli jest lakier to lipa). C/ Jeśli warstwa ochronna nie pękła przy wgnieceniu to raczej nie pęknie przy wyciąganiu. D/ Jak pęknie to będzie pęknięta i tyle. F/ No chyba że się picuje maszynkę pod klienta, to można różne rzeczy robić ... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Stary (P)iernik
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Świeradów Zdrój
Posty: 3,758
Motocykl: XR400 , XR650L XL600V
![]() Online: 4 miesiące 2 tygodni 6 dni 9 godz 39 min 10 s
|
![]() Cytat:
![]() ![]() Jak warstwa ochronna pęknie to będzie rdzewieć. Jak będzie rdzewieć to lakier będzie łuszczył się coraz bardziej. (w niepełym zbiorniku w chłodne dni kondensuje się woda) W końcu zacznie zanieczyszczać gaźnik i nie pomagają filtry. Paliwo się często przelewa z gażnika bo podwiesza się pływak ( zwykle w najmniej odpowiedniej chwili i miejscu) Fakt ze nie wszystkie zbiorniki malowane są od środka Jeśli są malowane to stosuje się lakier/farba odporny na benzynę. Taki własnie kiedyś kupiłem by pomalować swój. Robiłem dla siebie ![]() ps. Farba składa się z trzech butelek lakier -farba odrdzewiacz utwardzacz Jeśli ktoś chciałby zrobić to profi. to poszukam butelek i podam firmę .Gdzieś w garażu jeszcze mam bo nie wykorzystałem do końca
__________________
Ostatnio edytowane przez Franz : 29.09.2009 o 08:50 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Zarejestrowany: Mar 2009
Posty: 16
Motocykl: RD03
![]() Online: 0
|
![]()
Co prawda podsuwam pomysł czysto teoretyczny, ale może znajdzie się ktoś, kto to wypróbuje? Rzecz tyczy sposobu, w którym dmucha się zbiornik sprężonym powietrzem - żeby po zewnętrznej przyłożyć coś na kształt półkuli magdeburskiej, takie metalowe "coś" przypominające gumową końcówkę przepychacza zlewów, spod którego "pompą próżniaczą" odsysamy powietrze. Jest się o co bić, bo wywołując z drugiej strony próżnią zwiększamy szanse sprężonego w baku luftu, a że nie wiemy, jak niewiele nieraz może brakować kilogramów do "przełamania" wgniotu i rozpoczęcia procesu prostowania się go - popróbować warto bo to jest - przy próżni niemal doskonałej
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Zapchane odpowietrzenie baku? | Nalewa | Uklad paliwowy i wydechowy | 10 | 26.05.2013 21:28 |
Czyszczenie baku w środku | Pablo | Uklad paliwowy i wydechowy | 3 | 22.04.2013 11:12 |
Demontaż baku. | Bartas | Uklad paliwowy i wydechowy | 14 | 04.09.2011 12:50 |
Malowanie baku. | Artuditu | Uklad paliwowy i wydechowy | 2 | 29.05.2010 12:38 |
Łuszczący się lakier w baku | Uriel | Uklad paliwowy i wydechowy | 6 | 07.12.2009 11:46 |