![]() |
|
Kwestie różne, ale podróżne. Jak nic z powyższego o podróżowaniu Ci nie pasuje, pisz tutaj... |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
Zakonserwowany
![]() |
![]()
Przejeździłem kilkadziesiąt tysiaków viadrem z prawym kufrem, kwestia przyzwyczajenia moim zdaniem. Jak jedziesz dwie paki po autostradzie to wówczas czuć, szczególnie jak pizga wichrem, przy niższych prędkościach bez czynników ubocznych.
__________________
Proszę siadać, się nie wychylać, się nie opowiadać I łaskawie i po cichu i bez szumu i bez iskier Wypierdalać. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Jun 2010
Posty: 556
Motocykl: nie mam AT jeszcze
![]() Online: 1 miesiąc 2 dni 17 godz 59 min 52 s
|
![]()
Jeździłem z 1 jednym po stronie wydechu (prawa). Było mi tak lepiej nie mieć kufra od strony włażenia na motór czyli od lewej. Nie odczuwałem jakiś większych problemów podczas jazdy.
![]() ![]()
__________________
Kto prędko daje, ten dwa razy daje. Ostatnio edytowane przez Bohun : 01.02.2022 o 12:05 Powód: zdjecia |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Wady i zalety Big Twins od KTM-a 1090/1190/1290 | Dubel | KTM | 1115 | 27.04.2025 18:50 |
Wszystko na temat XR 650 L . Wady , zalety, usterki | Franz | Honda - inna niż AT & NAT | 65 | 21.06.2023 15:37 |
Zawieszenie półaktywne Showa EERA, a klasyczne zawieszenie - wady zalety rozwiązania | pałeł | Rama, zawieszenia, napęd | 2 | 10.07.2021 23:34 |