|
![]() |
#1 |
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Zakonserwowany
![]() |
![]()
Miałem dwa viaderka, w jednym były Leo, fajnie grały. W 2005 roku jeździło się na anakach, dziś Pirelli Scorpiony zamykają temat. Co do wydechów to nie polecam tych bez db i homologacji bo przy głupiej kontroli gdzieś po za PL możesz mieć problem.
Fajny niezawodny, prosty i wygodny motorek, miło go wspominam. Powodzenia.
__________________
Proszę siadać, się nie wychylać, się nie opowiadać I łaskawie i po cichu i bez szumu i bez iskier Wypierdalać. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
trampkarz emeryt
![]() |
![]()
Wprawdzie nie w varadero ale w DL1000 miałem chwilę LeoVince. Podobny silnik L-Twin i dwa wydechy. Gadało to pięknie, ale dla mnie nawet z DB-killerami było za głośne.
Kolega w AT ma od lat Remus Revolution i to był chyba najlepszy wydech jaki kiedykolwiek słyszałem. Wiadro naprawdę fajny sprzęt gdyby nie ta masa odczuwalna ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Varadero 1000 | mswawa | Inne - dyskusja ogólna | 58 | 07.11.2015 15:36 |
błotnik enduro do varadero 1000 HRC | Grzegorz | Inne - dyskusja ogólna | 18 | 24.12.2012 00:58 |