|
|
|
|
#1 |
|
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
W nowozytnych sprzetach licznik bierze sygnal z przedniego kola czujnikiem ABS, zmiany zebatek nie maja wplywu na pokazywane predkosci, by zmienic nastawy nalezy wymienic pierscienie abs. Nie mowie ze na bank jest tak w 300 ale wiekszosc nowszych konstrukcji ma to rozwiazane w ten wlasnie sposob, bo jaki jest sens dublowac ten sygnal skoro ABS mierzy predkosci obrotowe kol to wszystko jest na tacy
|
|
![]() |
|
|
Podobne wątki
|
||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
| 2021 CRF250L & CRF250 Rally | Danny | Dział ogólny | 65 | 06.02.2025 19:58 |
| Endurorally 2021 | Onufry22 | Dział Producentów i Dostawców | 91 | 16.09.2021 13:36 |
| Honda crf 250 Rally Twardsza tylna sprężyna amortyzatora | Viruus | Warsztat | 8 | 11.12.2019 14:56 |