|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Jan 2017
Miasto: Łódź
Posty: 298
Motocykl: Tuareg
Przebieg: rośnie
![]() Online: 2 miesiące 2 dni 10 godz 38 min 7 s
|
![]()
Ten KTM jest zajebisty, szkoda że producenci się na nich nie wzorują, bo wypuszczane prosto z fabryki takie sprzęty byłyby na pewno sporo tańsze.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
![]() Zarejestrowany: Oct 2017
Posty: 84
Motocykl: Crf1000l DCT / Adventure 890R
![]() Online: 1 tydzień 3 godz 8 min 45 s
|
![]() Cytat:
Teraz mam i ja ![]() Pierwsze wrażenie jest takie : 890 w wersji r jest dużo wyższy w siedzeniu niż Afra. Siedzisz na motocyklu a nie "w motocyklu". Ochrona przed wiatrem nie istnieje. Dzwięk silnika jak by tam wszystko było niedokręcone :P . Siedzenie oryginalne wymieniłem po 10 km jak tylko przyjechałem od dilera do domu, bo kupiłem z ktm power parts niższe. Zbiera sie lepiej jak Afra. Jego lekkość to jest naprawdę przepaść do Afry. Dla próby poprosiłem mojego 14sto letniego syna, aby go podniósł z ziemi i postawi, i tak też się stało. Quick shifter robi robotę dobrze. Jeszcze w terenie nim nie byłem bo sobie obiecałem że po pierwszym serwisie ale wczoraj przeleciałem się żwawo dziurawą szutrówką i zawias wybiera znakomicie. Pewnie wszystko bedę musiał tak czy inaczej poustawiać pod siebie ale to jest pierwsze wrażenie. To tyle co mogę powiedzieć na pierwszy rzut bo dopiero 400 km zrobiłem. Wątek Ostatnio edytowane przez Piterm123 : 17.11.2022 o 21:01 |
|
![]() |
![]() |