Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Wszystko co chciałbyś wiedzieć o motocyklach innych niż AT > Inne - dyskusja ogólna

Inne - dyskusja ogólna Dział poświęcony motocyklom nieskategoryzowanym.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 19.01.2022, 07:56   #1
Baza
Stary wyjadacz
 
Baza's Avatar

Zapłaciłem składkę :) Dział PiD

Zarejestrowany: Jul 2008
Miasto: żywiec
Posty: 1,054
Motocykl: RD07
Galeria: Zdjęcia
Baza jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 tygodni 1 dzień 18 godz 54 min 14 s
Domyślnie

Ale Varadero jedzie zawsze i wszędzie. Przez 10 lat zmieniłem tylko styki pompy paliwa a tak to eksploatacja. Zastanów się czy chcesz jeździć czy rwać włosy z głowy.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Baza jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 19.01.2022, 10:19   #2
chemiczny
 
chemiczny's Avatar


Zarejestrowany: Nov 2018
Miasto: Ustroń
Posty: 138
Motocykl: nie mam AT jeszcze
chemiczny jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 tygodni 5 godz 18 min 0
Domyślnie

Pier..l to.

Kolega ma kapcia i wiecznie tam coś albo świeci, albo silnik nie pali. Jak już odpali to idzie jak traktor. Drugi znajomy miał i sprzedać nie umiał, dopiero jak zszedł z ceny to ktoś kupił. To już viadro lepiej, w razie draki dostęp do części lepszy.
chemiczny jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 19.01.2022, 10:21   #3
zimny
trampkarz emeryt
 
zimny's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Oct 2010
Miasto: Garwolin
Posty: 2,807
Motocykl: F800GS ADV
Przebieg: za mały
zimny jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 2 tygodni 6 dni 50 min 58 s
Domyślnie

Miałem swego czasu pomysł na Caponorda. Matjas subtelnie mi odradził ten kierunek.

Miałem dwa skutery Aprilii - 200 i 500 z lat 2003. I bardzo je lubiłem. Ale skutery z silnikami Piaggio to inna historia niż moto Aprilii z tamtych lat. Adagio mi kiedyś też wytłumaczył co będzie jakbym do takiego Caponorda czy wogóle Aprilii potrzebował jakiejś owiewki czy części OEM. 10 lat temu czekałem na takie rzeczy 3-5 tygodni, nie wiem jak jest teraz.

Odpuściłem. Z litrowców wybrałem wtedy DL1000 który miał swoje problemy czy wady ale przynajmniej nie było żadnego problemu z częściami itp.

Z drugiej strony Jarek jeździł Capo RR i był zadowolony. Ale to było 10 lat temu jak nie lepiej. A styki, elektryka itp. nie młodnieje.

Jak myślisz o Varadero to jest jeszcze taka opcja jak DL1000 najlepiej z lat 2005-2007. Ma swoje wady ale zawiasy bardziej mi sie podobały niż w wiadrze, a silnik ma kopyto konkret tylko nieco trzeba go poprawić kosztem kilkuset pln. Pali 7 do 8 i nie wierz w bajki że 5,5 komuś spala. Problemem jest masa odczuwalna, bo ma wysoki środek ciężkości, ale to i tak lżej niż w wiadrze. W temacie tego modelu sporo wiem, jak coś to podpowiem co i jak.

Pozdrawiam
zimny
zimny jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 19.01.2022, 10:58   #4
ablos78
 
ablos78's Avatar


Zarejestrowany: May 2009
Miasto: Ostrołęka
Posty: 813
Motocykl: GS1150 Adv
Przebieg: Rośnie
ablos78 jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 5 dni 13 godz 40 min 56 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał zimny Zobacz post
Miałem swego czasu pomysł na Caponorda. Matjas subtelnie mi odradził ten kierunek.

Miałem dwa skutery Aprilii - 200 i 500 z lat 2003. I bardzo je lubiłem. Ale skutery z silnikami Piaggio to inna historia niż moto Aprilii z tamtych lat. Adagio mi kiedyś też wytłumaczył co będzie jakbym do takiego Caponorda czy wogóle Aprilii potrzebował jakiejś owiewki czy części OEM. 10 lat temu czekałem na takie rzeczy 3-5 tygodni, nie wiem jak jest teraz.

Odpuściłem. Z litrowców wybrałem wtedy DL1000 który miał swoje problemy czy wady ale przynajmniej nie było żadnego problemu z częściami itp.

Z drugiej strony Jarek jeździł Capo RR i był zadowolony. Ale to było 10 lat temu jak nie lepiej. A styki, elektryka itp. nie młodnieje.

Jak myślisz o Varadero to jest jeszcze taka opcja jak DL1000 najlepiej z lat 2005-2007. Ma swoje wady ale zawiasy bardziej mi sie podobały niż w wiadrze, a silnik ma kopyto konkret tylko nieco trzeba go poprawić kosztem kilkuset pln. Pali 7 do 8 i nie wierz w bajki że 5,5 komuś spala. Problemem jest masa odczuwalna, bo ma wysoki środek ciężkości, ale to i tak lżej niż w wiadrze. W temacie tego modelu sporo wiem, jak coś to podpowiem co i jak.

Pozdrawiam
zimny
Dziękuję, miałem viiadro i dl 1000 też, chciałem trochę egzotyki
__________________
MOTOCYKL JEST JAK MEDIA MARKT-NIE DLA IDIOTÓW.
ablos78 jest online   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 19.01.2022, 11:12   #5
R2D2
ReGeNeRaToR
 
R2D2's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Olsztyn
Posty: 663
Motocykl: RD07
R2D2 jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 1 dzień 1 godz 52 min 16 s
Domyślnie

Ja mam RST 1000 Future i sobie chwalę , co prawda elektryka i elektronika ma swoje dolegliwości ale jak się wszystko porobi to działa przyzwoicie.
Włoszczyzna nie lubi zaniedbywania. Konstrukcyjnie wszystko jest ok ale materiały z których wykonane są części to porażka. Nie tyczy się to silnika który jest żywotny i raczej trudny do zabicia.
Jak kolega chce egzotyki to jak najbardziej ale trzeba kupić zadbany egzemplarz i niejednokrotnie sporo zainwestować chcąc cieszyć się bezawaryjną jazdą.
Ja osobiście zainwestowałem po zakupie kilka tys PLN i ze 2 tygodnie roboty w doprowadzenie swojego moto do stanu jakiego oczekiwałem.
__________________
END of TRANSMISSION
R2D2 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Parę pytań przed zakupem nowej Afryki JacaBaca CRF 1000 L 93 01.08.2017 20:52


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 19:53.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.