![]() |
|
Inne - dyskusja ogólna Dział poświęcony motocyklom nieskategoryzowanym. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
Stary wyjadacz
![]() Zarejestrowany: Jul 2008
Miasto: żywiec
Posty: 1,054
Motocykl: RD07
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 2 tygodni 1 dzień 18 godz 54 min 14 s
|
![]()
Ale Varadero jedzie zawsze i wszędzie. Przez 10 lat zmieniłem tylko styki pompy paliwa a tak to eksploatacja. Zastanów się czy chcesz jeździć czy rwać włosy z głowy.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Nov 2018
Miasto: Ustroń
Posty: 138
Motocykl: nie mam AT jeszcze
![]() Online: 3 tygodni 5 godz 18 min 0
|
![]()
Pier..l to.
Kolega ma kapcia i wiecznie tam coś albo świeci, albo silnik nie pali. Jak już odpali to idzie jak traktor. Drugi znajomy miał i sprzedać nie umiał, dopiero jak zszedł z ceny to ktoś kupił. To już viadro lepiej, w razie draki dostęp do części lepszy. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
trampkarz emeryt
![]() |
![]()
Miałem swego czasu pomysł na Caponorda. Matjas subtelnie mi odradził ten kierunek.
Miałem dwa skutery Aprilii - 200 i 500 z lat 2003. I bardzo je lubiłem. Ale skutery z silnikami Piaggio to inna historia niż moto Aprilii z tamtych lat. Adagio mi kiedyś też wytłumaczył co będzie jakbym do takiego Caponorda czy wogóle Aprilii potrzebował jakiejś owiewki czy części OEM. 10 lat temu czekałem na takie rzeczy 3-5 tygodni, nie wiem jak jest teraz. Odpuściłem. Z litrowców wybrałem wtedy DL1000 który miał swoje problemy czy wady ale przynajmniej nie było żadnego problemu z częściami itp. Z drugiej strony Jarek jeździł Capo RR i był zadowolony. Ale to było 10 lat temu jak nie lepiej. A styki, elektryka itp. nie młodnieje. Jak myślisz o Varadero to jest jeszcze taka opcja jak DL1000 najlepiej z lat 2005-2007. Ma swoje wady ale zawiasy bardziej mi sie podobały niż w wiadrze, a silnik ma kopyto konkret tylko nieco trzeba go poprawić kosztem kilkuset pln. Pali 7 do 8 i nie wierz w bajki że 5,5 komuś spala. Problemem jest masa odczuwalna, bo ma wysoki środek ciężkości, ale to i tak lżej niż w wiadrze. W temacie tego modelu sporo wiem, jak coś to podpowiem co i jak. Pozdrawiam zimny |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
![]() Zarejestrowany: May 2009
Miasto: Ostrołęka
Posty: 813
Motocykl: GS1150 Adv
Przebieg: Rośnie
![]() Online: 1 miesiąc 3 tygodni 5 dni 13 godz 40 min 56 s
|
![]() Cytat:
![]()
__________________
MOTOCYKL JEST JAK MEDIA MARKT-NIE DLA IDIOTÓW. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ReGeNeRaToR
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Olsztyn
Posty: 663
Motocykl: RD07
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 1 dzień 1 godz 52 min 16 s
|
![]()
Ja mam RST 1000 Future i sobie chwalę , co prawda elektryka i elektronika ma swoje dolegliwości ale jak się wszystko porobi to działa przyzwoicie.
Włoszczyzna nie lubi zaniedbywania. Konstrukcyjnie wszystko jest ok ale materiały z których wykonane są części to porażka. Nie tyczy się to silnika który jest żywotny i raczej trudny do zabicia. Jak kolega chce egzotyki to jak najbardziej ale trzeba kupić zadbany egzemplarz i niejednokrotnie sporo zainwestować chcąc cieszyć się bezawaryjną jazdą. Ja osobiście zainwestowałem po zakupie kilka tys PLN i ze 2 tygodnie roboty w doprowadzenie swojego moto do stanu jakiego oczekiwałem. ![]()
__________________
END of TRANSMISSION |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Parę pytań przed zakupem nowej Afryki | JacaBaca | CRF 1000 L | 93 | 01.08.2017 20:52 |