Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Wszystko co chciałbyś wiedzieć o motocyklach innych niż AT > Honda - inna niż AT & NAT

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 16.01.2022, 22:10   #1
matjas
 
matjas's Avatar

Zapłaciłem składkę :) Dział PiD

Zarejestrowany: May 2008
Miasto: Brzezia Łąka
Posty: 14,737
Motocykl: nie mam AT jeszcze
matjas will become famous soon enough
Online: 4 miesiące 2 tygodni 19 godz 5 min 13 s
Domyślnie

forma przekazu? ale, że co

przed sprzedażą kajtnąłem się na pożegnanie XT600 i wiem na pewno, że będzie mi brakowało tego spokoju parowozu. chujowo.

ale - jak napisałem powyżej - tam gdzie jeżdżę nie brakuje mi zawiasu a jeśli brakuje to mogę zwolnić /jeśli jeszcze się da /
najbardziej najpewniej będzie brakowało możliwości podbicia przodu z gazu, co z ugięciem przodu w XTku wychodziło ładnie nawet i na trzecim biegu. będziem się jakoś dogadywać.

w dr350, która wigor miała na porównywalnym do crf poziomie również niewiele się działo a TETa objechałem nią pięknie spalając niecałe 4l.
XTkiem zaś nieraz wzdychałem do CRF300rally w Finlandii gdzie jadąc stałe 85 mogłem palić lekko 1.7l/100 mniej!! spaliłbym jakieś 60l paliwa mniej! - na naszej budżetowej wyrypie to byłoby niemal 500PLN w kieszeni.

dla każdego oczywiście jazda ma inne oblicze ale tam i wtedy wolałbym jechać crf300r - i w sumie tak się to wszystko odwróciło.

po, całkowicie przypadkowej, przesiadce na DR350 okazało się, ze cieszy mnie jazda 85-90max a często i wolniej, i tak dzień cały. zaś wymagający teren pojawia się nader rzadko. tak rzadko, że szkoda sobie zawracać głowe jakimś wyścigiem zbrojeń.

takie moje obecne nastawienie i raczej już się w nim utwierdziłem.
do CRF dojdzie jeszcze jeden żółw dwukołowy na asfalt i to już będzie komplet.

nie wiem czy pamiętacie ale ponad dwa lata temu się zajarałem strasznie na 250L wypożyczywszy na dwa dni z salonu aby sobie odpowiedzieć na parę pytań. z perspektywy czasu cieszę się, że zaczekałem bo ta 300tka ma kilka dośc ważnych zmian - niemniej, już wtedy wiedziałem, ze chyba w tą stronę mnie poniesie. lekko, tanio, bez wodotrysków.

żegnam się z NCkiem nie bez żalu - był to do szpiku kości dobry motocykl. mimo jego niewielkiej mocy i metroseksualności byliśmy w wielu fajnych miejscach, zrobiłem nim swoją dzienną życiówkę /1370/ i w końcu dojechałem w Alpy, poszwędałem się po północnych włoskich zadupiach i centralnej Francji. nie widzę lepszego sprzętu na asfalt ale właśnie z asfaltu i głównie autostrad chcę zrezygnować. na kilku wyjazdach w sumie zrobiłem nim 17kkm - w zasadzie użytkowałem go tylko do jazdy GDZIEŚ - nie wokoło komina.

myślę, że CRF300r zastąpi go dobrze dając mi to czego brakowało najbardziej - możliwości skoku w bok na przykład na dolnośląskich drogach i dróżkach.
gdybym nie miał takiej możliwości pewnie wróciłbym do DR350 lub rozejrzał się za DRZ400, lub po prostu został przy XTku, ale cieszę się, że mogę sobie dłubać w zaciszu garażowym przy różnych innych sprzętach a to co ma mnie wozić zawsze jest gotowe i nie wymagające póki co wielkiej uwagi.

tyle ode mnie.
m
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa
matjas jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Honda CRF300L/Rally (2021) mikelos Dział ogólny 2262 04.04.2025 20:37


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 17:46.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.