![]() |
|
Akcje serwisowe Czyli dział, gdzie producent dał ciała i to naprawia na swój koszt |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() |
![]()
Odświeżę trochę temat. U Pomira obiecywali się skontaktować jeszcze na koniec lata i nic. Teraz sobie myślę, że sam bym tam zajrzała tylko nie mam czym. Da się kupić tanio (może wypożyczyć) i samemu sprawdzić co się tam dzieje w zbiorniku? No i żeby na iOS poszło
Ostatnio edytowane przez muszel72 : 27.12.2021 o 11:58 Powód: Grzechota |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Książka serwisowa | BLOB | Regularne czynności serwisowe | 9 | 07.09.2009 23:14 |