| 
	 | 
| 
			
			 | 
		#1 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: May 2015 
				Miasto: Kraków 
					
				
				
					Posty: 3,271
				 
Motocykl: ATAS 2024 
Przebieg: 8000 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 4 dni 14 godz 7 min 59 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Amor skrętu absolutna konieczność 
		
		
		
		
		
		
		
	Izolacja kolektora raczej też, ale nawet z izolacją jest fajnie i ciepło późną jesienią czy wczesną wiosną i dodatkowe grzanie kanapy jest absolutnie zbędne. Lusterka akcesoryjne, jak myslisz o offie, bo przy paciaku pękną na pewno, to samo handbarów dotyczy. W R szyba jest za niska, zmiana np na powerbronze jest ok  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#2 | |
| 
			
			 Gość 
			
			
			
			
					Posty: n/a
				 
				
				
				
				 
Online: 0 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 Apropo szyby, podwyrzszen kierownicy, przerobki kanapy, handbarow czy klamek akcesoryjnych sie nie wypowiadam bo to indywidualna sprawa preferencji. Osobiscie mam do dzis orginalne handbary i lusterka ale do klamek orginalnych nie mysle wrocic, tak samo polecam podnozki Pivot lub chinski zamienik, podwyzszenie z przesunieciem kierownicy jak i wysoka szybe tez mam bo poprawia mi to ergonomie. Nie mniej jest to zawsze indywidualna sprawa dopasowania motocykla do siebie i swoich potrzeb, natomiast wywalenie SAS, lambda, zawory itd to sprawy techniczne ktore warto ogarnac. Jak lubisz latac bez ABS i ESP warto zainwestowac w Dongle ktore pozwala wylaczyc je na stale, to znaczy po przekreceniu stacyjki ustawienia ABS-ESP pozostaja nie zmienne.  | 
|
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
![]()  | 
	
	
		
  | 
	
		
  | 
			 
			Podobne wątki
		 | 
	||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Wszystko na temat XR 650 L . Wady , zalety, usterki | Franz | Honda - inna niż AT & NAT | 65 | 21.06.2023 16:37 |