|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Oct 2020
Miasto: mazury
Posty: 32
Motocykl: CRF 1000 Dct
![]() Online: 4 dni 19 godz 14 min 52 s
|
![]()
Sprawdzałem wczoraj ,zapomniałem spiąć opaską listwy wtryskowej i ciśnienie z pompy wysadziło to wszystko w pisdu
![]() Dam znać jak poskładam ,teraz przy tylu rozbieraniach to jakies 2 godziny ,ale dziś to mam dość tego motora .Narazie nie potestuje bo jest tak he he zamieniałem kostki podąża za lewą Ostatnio edytowane przez Novy : 20.12.2021 o 19:02 Powód: Połączenie postów |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,597
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 17 godz 8 min 14 s
|
![]()
odłącz ten feralny wtryskiwacz i zobaczy czy silnik odpali bez zapiętej kostki jeżeli tak to sterownik kaput
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() Zarejestrowany: Oct 2020
Miasto: mazury
Posty: 32
Motocykl: CRF 1000 Dct
![]() Online: 4 dni 19 godz 14 min 52 s
|
![]()
Sprawa się wyjaśniła ,zamienione wtyczki ,coś mnie dziś z rana w robocie naszło i zacząłem przeglądać schematy elektryczne,bo mi jakoś nie pasowało i sie okazuje , w sąsiedztwie wtryskiwaczy jest ten czujnik EVAP i wszystko pasuje ,masa z dobrej strony ,2 piny ,temu pewnie nie było błędów z ECU .Woziłem motor do naprawy z niewyjętą główną wiązką elektryczną .potem oni wyjmowali silnik przed lakierowaniem ramy ,a potem go wkładali i spinali część i wyszedł babol.Wszystko działa .Tak czy tak Panowie dziękuje za pomoc .Zmobilizowało mnie to bardzo
![]() Pozdrawiam |
![]() |
![]() |