|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2019
Miasto: Leśna Dzicz
Posty: 716
Motocykl: KTM R
Przebieg: jest
![]() Online: 1 miesiąc 4 tygodni 1 dzień 4 godz 56 min 58 s
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Oct 2020
Miasto: mazury
Posty: 32
Motocykl: CRF 1000 Dct
![]() Online: 4 dni 19 godz 14 min 52 s
|
![]()
Mam po dwie świece na cylinder ,te główne co są wkładane od góry są nowe ,miałem okazję wymienić przy składaniu ,bo tam ciężki dostęp potem.Motor ma 30 tyś przebiegu ,nie miałem z nim żadnych problemów wcześniej .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() |
![]()
Kolega w tej bmce miał rozwaloną cefkofajkę a jak Twoje, działają ?
__________________
kto smaruje ten jedzie |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
![]() Zarejestrowany: Oct 2020
Miasto: mazury
Posty: 32
Motocykl: CRF 1000 Dct
![]() Online: 4 dni 19 godz 14 min 52 s
|
![]()
wyglądały jak nowe ,na amerykańskim forum afryki ludzie wrzucali zdjęcia popękanych ,popbrywanych przewodów zaraz za tymi gumowymi osłonami .Tam ciężko włożyć,no ale ja miałem zdemontowany airbox ,to też mając na uwadze powyższe ,pooglądałem te fajki i przewody ,nic nie było widać ,rozbiore jeszcze raz .Teraz to tylko cyk ,cyk i góry nie ma
![]() |
![]() |
![]() |