Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > NAT - Nowa (przyszła) Królowa > CRF 1000 L

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 09.12.2021, 09:30   #1
Zeus
 
Zeus's Avatar


Zarejestrowany: Feb 2016
Posty: 385
Motocykl: CRF 1000
Zeus jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 tydzień 2 dni 9 godz 29 min 20 s
Domyślnie

Mirek nie bój żaby, zakup nie był spowodowany wpisami na forum tylko chęcią osobistego i organoleptycznego potwierdzenia rzekomej zajebistości tego motocykla i tym że dobry kolega akurat sprzedawał. Jest afra, jest transalp - pojeździ się podoświadcza i jeden z nich zostanie. Gdybym przy zakupie kierował się wpisami na forum to wiesz ostatnio czytałem że czołgi są zajebiste a jednak jeszcze nie mam he he. Wersja manual.
Zeus jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 09.12.2021, 13:54   #2
muszel72
 
muszel72's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Jun 2018
Miasto: GDA
Posty: 2,847
Motocykl: ATAS 1000, 300 Rally, BMW r1100s, Kymco xciting 400
Przebieg: 50000
muszel72 jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 2 tygodni 14 godz 10 min 2 s
Domyślnie

To jest ostatni motocykl nieprzeładowany elektroniką. No może jeszcze mój ATAS, który ma jak na razie dożywocie u mnie
muszel72 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 09.12.2021, 20:16   #3
mdxmd


Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,598
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
mdxmd jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 16 godz 43 min 37 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał muszel72 Zobacz post
To jest ostatni motocykl nieprzeładowany elektroniką. No może jeszcze mój ATAS, który ma jak na razie dożywocie u mnie
a co z tą elektroniką jest nie tak, że taka niedobra? może to, że wyciągamy telefon łączymy go z motocyklem i w banalny sposób czytamy co go boli, gdzie jest zwarcie a gdzie rozwarcie gdy właściciel starej "dobrej" elektroniki wyciąga z kufra multimetr, żarówkę, rozkłada schemat i szuka szuka po czym dowiaduje się, że aby sprawdzić to i tamto musi rozebrać 1/3 motocykla .... dziękuję za taką dobrą starą prostą elektronikę. Bezpieczniki nie palą się bo mają taki kaprys i wymiana na nowy niczego nie załatwia gdy moto z "nową elektroniką" rozłącza obwód zwarcia sygnalizując to w błędach a po usunięciu problemu obwód sam powraca do właściwej pracy i nie trzeba "1kg" bezpieczników.
mdxmd jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 05:44.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.