![]() |
|
Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
ReGeNeRaToR
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Olsztyn
Posty: 663
Motocykl: RD07
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 1 dzień 2 godz 21 min 56 s
|
![]()
Robiłem u nich do swojej 07. Naprawa kompleksowa z wymianą łożysk.
Dość drogo , po roku gwarancji zaczęło klepać na zimnym na wciśniętej klamce cisza. Jeżeli chodzi o samo działanie sprzęgła to zaczęło działać jak nowe. Czy zrobił bym naprawę ponownie ? - mocno bym się zastanawiał.
__________________
END of TRANSMISSION |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Zakonserwowany
![]() |
![]()
Powiem tak, w mojej ocenie nie ma możliwości napawania i frezowania otworów w aluminiowej części kosza. Właśnie te które wyrabiają sprężyny, osłabia i powoduje że materiał od temperatury się odkształca i traci twardość. A oni tak wykonują naprawy, rozmawiałem z człowiekiem z tej firmy telefonicznie i za 1200 zł regenerują kosz, dają nowe tarcze i przekładki, czyli całe sprzęgło gotowe do montażu. Wyswatają gwarancję na dwa lata. Regenerowałem sam kilka koszy sprzęgłowych w AT, ponieważ kiedyś dużo jeździłem po krzaczorach i kosz po dwóch moich sezonach był tak wytupany jak w innych moto po 100 tysiakach. Ktoś się orientuje ile kosztuje nowy i czy jest jeszcze dostępny?
__________________
Proszę siadać, się nie wychylać, się nie opowiadać I łaskawie i po cichu i bez szumu i bez iskier Wypierdalać. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Kosz sprzęgłowy | Klepo | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 4 | 06.09.2011 13:25 |