|
![]() |
#1 | |
![]() Zarejestrowany: May 2016
Miasto: radom
Posty: 105
Motocykl: crf 1000A->790advR/drz 400e
![]() Online: 1 tydzień 6 dni 17 godz 30 min 33 s
|
![]() Cytat:
![]() Nie mam t7(ale jeździłem) mam 790. Myślę ze te moto maja podobne założenia do jazdy. Tak lepiej się nimi jeździ solo w lekkim terenie, niż gs, niż chodzby crf 1000(miałem). Moto lżejsze i tyle. To jest bardziej pytanie czy zostawiasz gsa, czy sprzedajesz. Dla mnie Gsa to waga ale i szybkie przemieszczanie się z doskonałą ochroną przed warunkami atmosferycznymi na asfaltach i szutrach. Tenera (790) to zdecydowanie gorsza jazda na asfalcie, a głębsze zapuszczanie w teren. 790 ma co najmniej kiepska aerodynamikę, t700 ma za mało pary na asfalt, a powyżej 140 wir w baku. Taką np zwykłą kamienistą drogę na Perkal w Albanii wolałbym jechać na t 700 niż gsa. Gsa bym przejechał, ale się umęczył Tak jak Emek pisał, chyba trzeba kupować motor na założenia odnośnie jazdy. I jeszcze to uzupełnię, trzeba kupować moto do realnej jazdy a nie tej wymarzonej ![]() Może opisze po sobie. Z 790 jestem więcej niż zadowolony. No moto robi więcej niż potrafię. Nie wypie.... mi się z nienacka. Te dolne baki robią robotę. Super jest na wikendowe wypady.( zaraz sprzedam drz 400e bo mi nie potrzebna, a 790 mi wystarcza tam gdzie jeżdżę) Tyle ze ja corocznie robię wypady po 6-8 k......a w przyszłym roku tez już wiem ze będzie około 9k.....tyle że maks szuter........a tu nie ma co ukrywac gs, 1290, nawet multi 950 były by lepsze Myślę że t700 jest na bank bardziej uniwersalnym sprzętem do jazdy w pojedynke nic gsa ( no wjedziesz nim głebiej), a na asfalcie ciągle dojedziesz, ale zapomnij o przelotach nawet 150 km/h i jednak więcej podpinek wpinaj na listopadowe przeloty... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
![]() Zarejestrowany: Mar 2020
Miasto: Garwolin
Posty: 112
Motocykl: nie AT (ale T) już nie T
![]() Online: 2 tygodni 2 dni 17 godz 57 min 45 s
|
![]() Cytat:
T7 karnąłem się bardzo krótko, pierwsze wrażenie bardzo pozytywne. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() Zarejestrowany: Jan 2019
Posty: 193
Motocykl: Dr650Re
![]() Online: 2 dni 16 godz 50 min 21 s
|
![]()
Bynajmniej demonem seryjna T7 nie jest. Piszę seryjna , bo u mnie było tak że jak kupiłem Tenerkę to przed nią miałem około 15 lat doświadczenia na Dr650, ten starszy model, kombajn, traktor, klekot zwał jak zwał. Jak na początku trochę oswoiłem się z T7 i zacząłem trochę bardziej cisnąć poza asfaltem to zacząłem mieć nie smak, a to dlatego, że stara 25 letnia Dr650 potrafiła jechać po dziurawej, piaszczystej drodze ponad setkę, i czułem się na niej bezpiecznie, prowadzenie było dobre, nie pływała itd. Z kolei T7 już przy 70-80 km/h zaczynała zachowywać się trochę nerwowo, pływała, jak jechałem szybciej robiło się nieprzewidywalnie, niebezpiecznie. Mając obydwa motocykle w tym samym czasie, wolałem brać Dr w teren niż Yamahę. Ale jak zmieniłem sprężyny przednie i tylną w T7, wszystko się zmieniło na plus dla Tenerki. Teraz rozwijam prędkości autostradowe na polnych drogach bez obawy o to że zawias nie wyrobi czy coś w tym stylu. Po takiej zmianie jest mega fun z jazdy, adrenalina w miejscach gdzie ludzi ani pojazdów często nie uświadczysz. Mi ten motocykl odpowiada bo sprawdza się idealnie w terenie w jakim zazwyczaj jeżdżę.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Zakonserwowany
![]() |
![]()
A słyszał kolega o czymś takim jak sag statyczny i dynamiczny w moto ? I o personalizacji zawieszenia ?
__________________
Proszę siadać, się nie wychylać, się nie opowiadać I łaskawie i po cichu i bez szumu i bez iskier Wypierdalać. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
![]() Zarejestrowany: Jan 2019
Posty: 193
Motocykl: Dr650Re
![]() Online: 2 dni 16 godz 50 min 21 s
|
![]()
Tak słyszałem, a w sumie to dużo czytałem, filmików oglądałem, różnych fachowców słuchałem zanim cokolwiek zmotałem.
![]() Np. tutaj jest wiele przydatnych informacji. https://youtu.be/CPUZtq_RN0w Ostatnio edytowane przez Novy : 05.11.2021 o 20:02 Powód: Tuba w oknie |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
![]() Zarejestrowany: Dec 2018
Posty: 153
Przebieg: Rosnący
![]() Online: 3 dni 3 godz 46 min 13 s
|
![]() Cytat:
![]() Najbardziej brakuje skoku, bo jak byłby skok to można zupełnie inaczej ustawić motocykl ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2020
Miasto: Garwolin
Posty: 112
Motocykl: nie AT (ale T) już nie T
![]() Online: 2 tygodni 2 dni 17 godz 57 min 45 s
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Czechy - co warto? | jamarjan | Przygotowania do wyjazdów | 33 | 27.02.2025 08:05 |
Klr 650 czy warto kupic ? | gerardgrodzisk | Inne - dyskusja ogólna | 22 | 17.04.2012 21:01 |