|
![]() |
#1 |
![]() |
![]()
Właśnie chodzi o to czy kask typu dual z szybą sprawdzi mi się do zimowego offu. Na dojadówkach przy -10 w kasku crossowym i goglach mimo kominiarki, noska z neoprenu czy kołnierza gęba marźnie strasznie. W czasie tyrki w uleżanym śniegu gogle z podwójną szyną zaparowują od środka i pokrywają się szronem z oddechu na zewnątrz. Pomyślałem więc, że może dual z pinlockiem i tym pierdolnikiem na nos by z ograniczyć wychodzenie wilgotnego powietrza na szybę. Może minimalne rozszczelnienie szyby w offie i zamknięcie jej na dolocie/powrocie będzie rozwiązaniem.
Jeszcze pytanko do właścicieli Nishua carbon: bardzo on głośny w środku jak leciec powiedzmy setą asfaltem na dualu? Daszek łba nie urywa? Da się wyjąć do prania wszystkie bebechy? Pozdr rr
__________________
Są jeszcze piękne zadupia na tym świecie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
![]() Cytat:
Przy standardowej szybie w CRF1000L i deflektorze lag nie urywa chociaż czuć, że daszek jest (szczególnie przy obrotach głową na bok). Da się |
|
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Materac ..... lekki i mały | Rychu72 | Szpej turystyczny - Produkty i Porady | 136 | 23.01.2023 19:41 |
Karpaty Ukraina na lekki off 13-16.07 | skwarek | Umawianie i propozycje wyjazdów | 0 | 01.07.2017 11:34 |
Lekki teren w Dzień Niepodległości | Pils | Polska | 16 | 19.11.2012 22:33 |