![]() |
|
Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() |
![]()
Do LC4 na małym obiegu oleju (modele do 2002 roku) nie kupisz już microfiltra do oleju, a co dopiero mówić o plastikach. \
Albo nie kupisz do żadnego LC4 600-620-625-640-660 (produkcja do 2006 roku) głównego łożyska kiwaczki. A 99% LC4 ma to łożysko na bank już wyjechane. Także KTM zapewnia części do 10 lat wstecz, a później to radź sobie. Ostatnio mocno zastanawiałem się nad powrotem do LC4... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Michał
![]() |
![]()
Filmik piękny, dzięki..
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Chip Tuning | Borkow | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 33 | 16.09.2024 21:11 |
Tuning CRF1000 | mdxmd | NAT - Warsztat | 0 | 25.01.2020 18:45 |
Jaki olej do singla na długą wyprawę? | Lupus | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 33 | 05.10.2017 22:46 |
Tuning Afryki. | Tomasa | Wszystko dla Afryki | 118 | 18.01.2016 21:39 |