![]() |
|
Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 | |
![]() |
![]()
Dzięki Tygrys - już mają suba.
Cytat:
A starej AT podobnie z częściami nie ma problemu na razie (nawet gaźnik całkowicie zregenerujsz z dorobieniem osiek przepustnic: ![]() W innych motorach nie wiem jak jest. W KTM nie wiem, nigdy nie miałem. Ale ogólnie nie święci garnki lepią - np. podobno polskich junaków jest więcej zarejestrowanych niż było wyprodukowanych - taki się przemysł zrobił: ![]()
__________________
<br> Kiedy jest najciemniej, wtedy błyska znów nadzieja. Tolkien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
![]() Zarejestrowany: Mar 2010
Miasto: Sulejówek
Posty: 1,075
Motocykl: Fiddle
![]() Online: 6 miesiące 2 tygodni 6 dni 11 godz 2 min 39 s
|
![]() Cytat:
![]() Więc jak stary motocykl, to raczej Japonia. I raczej model powszechnie znany |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
![]() Zarejestrowany: May 2013
Posty: 1,324
Motocykl: xtz660 Ténére/XR650R
![]() Online: 2 miesiące 2 tygodni 2 dni 18 godz 8 min 49 s
|
![]()
Nie jest tak jak piszesz. Jest z tym problem. Zdarza mi sie szukać części dla znajomych i innych. Jakieś elementy skrzyń, pompy oleju, wałki kopnika i kopki niektórych modeli XT/TT/TTR Jak masz już zużytą głowice pod wałkami to resztę raczej sie już puszcza na części. Ewentualnie jakieś czary odprawia u świątka byle polatało do wciśnięcia następnemu. O ramach już było.
Cytat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
![]() |
![]() Cytat:
Np. kopniaki nowe ebay: https://www.ebay.pl/itm/NEU-NEW-KICK...-/383449264345 https://www.ebay.ca/itm/192020555532...kAAOSwNclhc8sb https://www.ebay-kleinanzeigen.de/s-...86627-306-5969 Nowy w ASO i jest dostępny: https://yama-sklep.pl/ Tyle, że cena wysoka, bo ponad 800 pln za kopkę, ale jest. Kopniaków używanych na ebayach jeszcze więcej. Sam sprzedałem z rok temu używkę. Na facabooku w PL silnik jest cały aktualnie z kopką za 1000 pln. Nie trzeba od razu też robić u pana Miecia. Głowicę można tutaj np. Zresztą co do XT to ten facet ma biznes na nich oparty: https://www.motoritz.de/ Zauważyłem jednak, że problemem jest cena... do niedawna było tak, że części były bardzo tanie w używkach i te motory były tanie. Zmieniło się to i trudno niektórym zaakceptować kosztowny remont silnika w XT lub w Afryce. PS. Służę pomocą (serio) w kupnie części do XT w ASO w Poznaniu, mam blisko bardzo i mogę podjechać. Jak robiłem 34L z silnikiem z 83 to było wszystko absolutnie - korbę OEM na inny otwór dolny niż reszta XT z Japan ściągali, ale w 2 tygodnie była. Ale dajmy spokój XT. Co do Junaka - to wiadomo, że tylko u nas jest taki szał. Że nie jadą... nie hamują... nie ma znaczenia: ![]() ![]()
__________________
<br> Kiedy jest najciemniej, wtedy błyska znów nadzieja. Tolkien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Chip Tuning | Borkow | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 33 | 16.09.2024 21:11 |
Tuning CRF1000 | mdxmd | NAT - Warsztat | 0 | 25.01.2020 18:45 |
Jaki olej do singla na długą wyprawę? | Lupus | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 33 | 05.10.2017 22:46 |
Tuning Afryki. | Tomasa | Wszystko dla Afryki | 118 | 18.01.2016 21:39 |