|
![]() |
#1 |
![]() |
![]()
Zgadzam się z Konradem. To nie chodzi o prędkość lecz bezpieczeństwo wynikające pośrednik z momentu. Ekonomia nie jest odpowiednim argumentem. Przez kilka lat podróżowałem po szosie K1600 i on palił 5,5 litra więc ten tego.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() |
![]()
Muszel nie o bezpieczeństwo tylko frajdę gdy odkręcasz manetę a tu łupież z łysiny spada.
![]()
__________________
kto smaruje ten jedzie |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,579
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 11 godz 19 min 53 s
|
![]()
niewątpliwą zaletą tego motocykle będzie lekkość pomimo faktycznej wagi, która będzie jeszcze mniej odczuwalna w NT niż jest to w CRF. Krok fajny ale po ten łańcuch w turystyku?
Poza niższym zawiasem to wygląda to na CRF ![]() Co najważniejsze to NT1100 jest b.ładna i dobrze stonowana jak ktoś lub komfort a zawiasy CRF mu są zbędne lub i tak ma lepszy motocykl w teren to będzie spoko. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
![]() |
![]()
Fakt, z łysiny
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
![]()
Ciutke więcej na temat NT1100:
|
![]() |