|
![]() |
#1 |
![]() |
![]()
A jak kupiłem Motorex offroad i sie rozczarowałem - uważam że wiele lepszy jest Ipone Offroad do smarowania łańcucha
I wg mnie tylko smarujesz jak nie latasz w trudnym terenie - bo inaczej nasmarowany łańcuch zbiera cały syf ( piach /błoto) - ale o tym już było |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Stary (P)iernik
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Świeradów Zdrój
Posty: 3,758
Motocykl: XR400 , XR650L XL600V
![]() Online: 4 miesiące 2 tygodni 6 dni 9 godz 39 min 10 s
|
![]()
Babel , z ciekawości zajrzalem w net - co to za cudo ktore kupiłeś
Większość opinii jest pozytywna ale - większość mówi" Niesamowity smar. To więcej niż motel za tę samą cenę. Kiedy wyschnie, staje się jak parafina, tłuszcz jest biały, więc nie przegapisz miejsca, w którym go nasmarowałeś" " Koszmar do oczyszczenia, ale nie chcesz, żeby łatwo odpadł " To mi wystarcza by zostać dalej przy Motorexie. - i nie chodzi o cenę
__________________
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
![]() |
![]() Cytat:
Biały jet onroad - i faktycznie jest jak piszesz https://allegro.pl/oferta/ipone-smar...8-4832e3438b8e Offroad jest przeźroczysty https://allegro.pl/oferta/ipone-smar...750-7859086691 Za to Motorex nieopatrznie posmarowałem Łancuch w VFR ( tak robiłem offroadowym iponem) i poł opony w smarze. Syf jaki sie go czepia jest straszny - używam go tylko w rowerach obecnie i dramat - klei sie do niego wszystko |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Stary (P)iernik
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Świeradów Zdrój
Posty: 3,758
Motocykl: XR400 , XR650L XL600V
![]() Online: 4 miesiące 2 tygodni 6 dni 9 godz 39 min 10 s
|
![]()
U mnie nie klei sie nic po Motorexie i łańcuch zawsze czysty jest . To jest główny powód używania tego smaru. Wczesniej były różne...
- nie wspominając czasu gdy sprzedawalem motocykle - katastrofa
__________________
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
![]() |
![]() Cytat:
Do KTM tego nie używam - bo latam tylko off - jak użyłem to wszystko usmarowane było ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Stary (P)iernik
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Świeradów Zdrój
Posty: 3,758
Motocykl: XR400 , XR650L XL600V
![]() Online: 4 miesiące 2 tygodni 6 dni 9 godz 39 min 10 s
|
![]() Cytat:
oraz odczekać. Łańcuch jak oblepi to siła odśrodkowa wyrzuci syf na zewnatrz. Podobnie jak w zwyklym hipolu. Uzywam kilka lat i nie zdarzyło mi się jeszcze myć lancucha , co przy syntetycznych bialych i klejacych byloby niemożliwe. Przy prędkości rowerowej być może się klei syf - nie ma dużej siły odśrodkowej. To moja teoria. Każdy uzywa to co mu pasuje. Fakt olej syfi felgę i szprychy gdy jest go za dużo Schodzi jednak dobrze po umyciu plynem do silników. Robię mycie co drugi , trzeci wyjazd i felga ze szprychami są czyste. Mam jeszcze 2 spraye motorexa Nastepnym razem wezme ten Twoj. Moze jest lepszy . Spróbować warto
__________________
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
![]() Zarejestrowany: Jan 2017
Miasto: Warszawa
Posty: 376
Motocykl: Tenere 700
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 2 dni 20 godz 24 min 49 s
|
![]() Cytat:
Ja na początku używałem Motorex Adventure (po posmarowaniu i wyschnięciu łańcuch jest biały) i to był jakiś dramat. Wszystko kleiło się do łańcucha tak, że zacząłem zastanawiać się, czy nie lepiej w ogóle go nie smarować. Żeby potem umyć łańcuch zużyłem prawie pół litra nafty, szczotkę do mycia łańcucha i godzinę czasu ![]() ![]() Potem kupiłem smar Motorex Offroad (o konsystencji raczej oleju) i od tego czasu łańcuch czyściutki. Nie czepia się go specjalnie ani błoto, ani piach. Da się potem łańcuch umyć karcherem bez żadnych środków. Faktem jest natomiast, że jak posmaruje się łańcuch zbyt obficie, trzeba odczekać z dobę, bo potrafi skapnąć. Dlatego dziwię się trochę temu co mówisz. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
![]() |
![]()
Teraz to ja sam nie wiem - może to jakas podróba - obiecana fota łancucha roweru posmarowanego Motorexem. W Ipone offroad czepiało się tego znacznieeeeeeeeee mniej
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
![]() |
![]() Cytat:
Ja w rowerach smaruję jakąś oliwą do łańcuchów rowerowych z dopiskiem "rain". Prawdopodobnie jest trochę gęstszy i lepiej się klei. Istotna jest technika aplikacji. Najpierw nakładam po kropelce na każdą tulejkę i obracam kilka razy korbą, żeby olej zniknął. Później szmatką wycieram nadmiar. Po jeździe łańcuch zawsze czysty. Sytuację jak Twoja miałem jak smarowałem łańcuch smarem do łańcuchów do wózków widłowych. No i nie zbierałem nadmiaru po nałożeniu. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
2021 CRF250L & CRF250 Rally | Danny | Dział ogólny | 65 | 06.02.2025 18:58 |
XXVI WiR Rally 2021 dalej zwany podlasiakiem | sluza | Imprezy forum AT i zloty ogólne | 205 | 20.11.2021 06:34 |
XXVI WiR Rally 2021 - koszulki | jendrus | Imprezy forum AT i zloty ogólne | 65 | 27.10.2021 07:26 |
Endurorally 2021 | Onufry22 | Dział Producentów i Dostawców | 91 | 16.09.2021 12:36 |
Honda crf 250 Rally Twardsza tylna sprężyna amortyzatora | Viruus | Warsztat | 8 | 11.12.2019 13:56 |