![]() |
|
Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
Moderator
![]() |
![]()
Ok, 500 tył, pewnie 300 przód, zatem podrożały jakieś 30%, inne popularne poszły do góry jeszcze więcej więc może tutaj nie ma aż takiej tragedii.
"Nie starsze niż 24 m-ce" oznacza że za 750 PLN możesz dostać oponę z 2019 roku. Skucha tylko cenowa, za taką kasę oczekiwałbym DOT21 a każdej starszej stosownie przecenionej. Tak jak rok temu, kiedy nadziałem MT90 z DOT18. Nic, zobaczymy jak to będzie wyglądać po dostawach w Q4. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
#3 | |
Moderator
![]() |
![]() Cytat:
Ale jeśli dla kogoś innego takie znaczenie istnieje, co przekłada się na mniejszy popyt na "leżakowany" towar, co z kolei przekłada się na reakcję rynku i zmniejszenie ceny takich opon - to ja chętnie z takiego efektu ekonomicznego skorzystam i zapłacę za opony mniej. A resztę wydam na piwo albo na jakieś gadżety do moto ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
![]() |
![]()
Warzyfko dobrze prawisz, mi opony starczają na max.2 sezony więc kupuję nowe 2,3 letnie w dobrych piniądzach.
__________________
kto smaruje ten jedzie |
![]() |
![]() |