|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Germany
Posty: 5,896
Motocykl: CRF1000D+Cegla+Czelendz
![]() Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 17 godz 51 min 23 s
|
![]()
Ciesze sie ze mam 2016 dct z wyswietlaczem ktory mozna odczytac
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,577
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 10 godz 59 min 20 s
|
![]()
też się cieszę z mojego rocznika 2016
![]() ![]() mam już 110.000km z czego 40.000 moje w 3 lata, motocykl jest taki jaki bym sobie wymyślił sam. W nowej CRF 1100L widziałbym jeszcze tylko bezdętkowe koła i LCD, który jest maksymalnie stonowany z motocyklem. Ale jest już i tak dobrze, szkoda tylko, że przez te 2 lata Honda zdążyła zepsuć już CRF. Ale widać poszli już po rozum i zaczynają prostować błędy. Jeżeli HONDA chce zaorać rynek niech przerobi obecną wersję Adventure sport na kardan pozostawiając zwykłą CRF taką jaka jest. Oj by się działo.... |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Nowy Kawasaki KLR650 '2022 | sudden | Kawasaki | 28 | 29.01.2021 12:34 |
Silnik 03, nowy kontra stary. | RysiekO | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 15 | 17.08.2018 16:05 |
Nowy/stary scottoiler | podos | Wszystko dla Afryki | 38 | 11.05.2017 22:59 |