![]() |
|
Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Aug 2021
Posty: 46
Motocykl: RD03
![]() Online: 1 dzień 12 godz 11 min 15 s
|
![]()
Ma luz oraz olej
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() |
![]()
Koło na wyważarke daj na początek
__________________
kto smaruje ten jedzie |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Krakuff
Posty: 4,747
Motocykl: RD07a
![]() Online: 4 miesiące 3 tygodni 3 dni 6 godz 25 min 26 s
|
![]()
Zanim cos zaczniesz robic ogladnij dokładnie opone tuz przy feldze, anaki chyba maja znacznik w postaci lini dookoła opony. Czasem opona nie wejdzie do końca na rant felgi i jest po prostu nierówno załozona. To zawsze był głowny powód bicia koła. Przy zakładaniu trzeba smarować opone a potem walnąć ze 4 -5 atmosfer,zeby weszła na rant i wrócic do cisnienia roboczego.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Kombinezon przeciwdeszczowy ? opony TKC 80 i Mitas E09 ? | DRAGON76 | Ciuch Afrykańczyka | 14 | 22.04.2014 18:39 |