Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Układ elektryczny i zapłonowy

Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 24.08.2021, 14:46   #1
CzarnyCzarownik
 
CzarnyCzarownik's Avatar


Zarejestrowany: Feb 2015
Miasto: Maków Podhalański
Posty: 1,786
Motocykl: XRV750->XR400
Galeria: Zdjęcia
CzarnyCzarownik jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 4 dni 17 godz 56 min 37 s
Domyślnie

Jak wyssałeś paliwo w gaźnikach do 0 to ponowne odpalenie chwilę trwa. Pompa paliwa pracuje tylko jak silnik się kręci, więc to było normalne kręcić rozrusznikiem z 10-15s (z przerwami).

Najlepiej dotknij palcem pompy paliwa i włącz rozrusznik. Jak pompa będzie pracować jak wibrator to kręć dalej bo pompuje i gaźniki są puste. Jak czujesz tylko jedno cyknięcie pompy co około sekundę to gaźniki są pełne i pompa pracuje normalnie.

Sent from my Redmi Note 8T using Tapatalk
__________________
Zapraszam na YouTube , Instagram oraz Stronkę.
Pozdrawaim, Dawid z DMMotoAdventures
CzarnyCzarownik jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Typowe problemy NAT adoado0 CRF 1000 L 41 29.01.2018 18:21
Problemy z ssaniem myku Owiewki, osłony, szyby, kanapy, zegary i linki 20 26.07.2013 21:08


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 06:51.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.