|
|
|
|
#1 | |
![]() Zarejestrowany: May 2015
Miasto: Kraków
Posty: 3,271
Motocykl: ATAS 2024
Przebieg: 8000
Online: 1 miesiąc 4 dni 14 godz 7 min 59 s
|
Cytat:
Na końcu okazało się, że winna była wtyczka od nasi, która raz kontaktowała a raz nie i dawała wydumane błędy. Awarii u mnie brak, nawet oleju nie bierze, jak to miała w zwyczaju NAT pod koniec okresu przedserwisowego. Jak ktoś będzie ciągle do odcinki i na jednym kole, to nie ma sprzęta , który bezawaryjnie pojeździ. Spokojnie można nie przekraczać 8k rpm , a potencjał mieć na te chwile,żeby połknąć w ułamek sekundy zawalidrogę, NAT tego nie potrafiła |
|
|
|
|
|
|
#2 |
![]() Zarejestrowany: Jun 2010
Miasto: Nowy Targ
Posty: 2,333
Motocykl: Ready to Race & AT
Online: 2 miesiące 2 dni 22 godz 31 min 31 s
|
Egzakli..👍
__________________
Życie jest za krótkie żeby jeździć singem czy rzadówką..
|
|
|
|
|
|
#3 | |
|
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
Cytat:
Choć od 7 do 10 tys rmp jest prawdziwa zabawa
|
|
|
![]() |
|
|
Podobne wątki
|
||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
| Wszystko na temat XR 650 L . Wady , zalety, usterki | Franz | Honda - inna niż AT & NAT | 65 | 21.06.2023 16:37 |