| 
			
			 | 
		#1 | 
| 
			
			
			
			
			
			 Zarejestrowany: Jun 2021 
				
					
				
				
					Posty: 9
				 
Motocykl: nie mam AT jeszcze 
				
				
				 
Online: 1 dzień 19 godz 3 min 36 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Czesc 
		
		
		
		
		
		
		
	Chcialem zapytac a jednoczesnie podzielic sie wrazeniami. Dostalem na 3h z salonu nowa ATAS DCT z aktywnym zawieszeniem. Pelne wyposazenie. Obecnie mam motocykl z 4 cylindrami (sportowy turystyk). Moje wrazenia: PLUSY: - pozycja - mega wygodna - ochrona przed wiatrem - jest dobrze ![]() - DCT - super - zawieszenie - super - niestety nie wiem czy to przez ES czy zwykloe podobnie? - latwosc manewrowania - jak rowerem ![]() MINUSY: - najwiekszy to kultura pracy silnika - na poczatku na D jadac jak wrzucil na 2 bieg przy niskich obrotach to mowie kurka cos chyba sie zaraz urwie, albo cos juz jest urwane ze takie wibracje mega - no ale mowie przeciez to nowe moto... - no i zrozumialem ze 2 cylindry chyba taka maja - no tu jest naprawde bardzo bardzo slabo w porownaniu z rzedową 4. - wysoki moto - trzeba bardziej uwazac - ja mam 177cm i bylo ok, ale wsiadanie pasazera i przepychanie motocykla to naprawde trzeba uwazac aby nie obalic sie No i po krotce to wszystko. Tak czy tak wiem ze to moje nastepne moto - do tej kultury pracy silnika da sie przyzwyczaic. Celuje jednak w zwykla wersje gdyz ATAS cenowo zabija   Dodatkowo w rocznikach od 2020 wysokosc siedzenia ATAS ma taka sama jak AT (850), natomiast w 2018-2019 ATAS to tylko dla wysokich bo ma na 900.Byc moze macie tez kilka uwag do dodania - mysle ze sie moze przydac i mnie i innym zastanawiajacym sie nad zakupem.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#2 | 
| 
			
			 Gość 
			
			
			
			
					Posty: n/a
				 
				
				
				
				 
Online: 0 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Na D na tym moto to się nie jeździ. Tylko któryś z trybów S, to po pierwsze. Po drugie trudno, żeby 2 cylindry miały lepsza kulturę pracy niż 4. Za ten brak kultury pracy co niektórzy to moto kochają 😉
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#3 | 
| 
			
			
			
			
			
			 Zarejestrowany: Jun 2021 
				
					
				
				
					Posty: 9
				 
Motocykl: nie mam AT jeszcze 
				
				
				 
Online: 1 dzień 19 godz 3 min 36 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			tak tak, na S tez jezdzilem  
		
		
		
		
		
		
		
	![]() Choc nie do konca rozmiem jak mozna kochac za slaba kulture pracy ![]() Suma sumarum moto jest super - plusy sprawiaja ze o minusach sie zapomina i je akceptuje  
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#4 | 
| 
			
			
			
			
			
			 Zarejestrowany: Aug 2020 
				Miasto: Piaseczno 
					
				
				
					Posty: 10
				 
Motocykl: ATAS 2019 
				
				
				 
Online: 3 dni 15 godz 28 min 35 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Do ATAS 2018-2019 można dokupić obniżoną akcesoryjną kanapę.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#5 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Dec 2019 
				Miasto: Warszawa 
					
				
				
					Posty: 615
				 
Motocykl: CRF1100L AS, Husqvarna 701 Enduro, KTM 890 Adv R 
				
				
				 
Online: 2 tygodni 1 dzień 19 godz 12 min 37 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Do 2020/2021 też można kupić obniżaną jeśli potrzeba.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#6 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Po dobrym R4 to na wszystkim innym jest bieda  
		
		
		
		
		
		
			 
		
				__________________ 
		
		
		
		
	'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#7 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Sep 2013 
				Miasto: Lubelskie 
					
				
				
					Posty: 2,620
				 
Motocykl: CRF1000 
Przebieg: 149 000 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 7 godz 32 min 52 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			z tym szarpaniem to nie jest wina silnika a krojenia jego pracy normami emisji spalin. Poczciwa CRF 2016 tylko z modułem rapid bike chodzi idealnie nic nie szarpie.  
		
		
		
		
		
		
		
	Tryb D ? jak czytam nadal do D..py  
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#8 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Jak dla mnie to D jest do pomiarów emisji 
		
		
		
		
		
		
		
	![]() S1 mi pasuje najbardziej, S2 trochę za wysokie obroty trzyma w codziennej jeździe - moim zdaniem. Jak trzeba to guziczek. Wibracje, w sumie miłe, są do 3.5 k rpm - potem jest czysta przyjemność ![]() Tak jest cholera wysoka i ciężka - jak się wleje pełny kocioł to …rwa uważać trza. Bardzo wolna jazda wymaga dobrego skilla, najlepiej mieć z 190 i dobrze umięśnione nogi   ja nie mam więc do przepychania się po mieście myśle o drugim moto.Wszystkie te wady nikną jak się przyspieszy, mam 180 cm / 98 kg i wyważenie tej Afry jest zajeb… przechodzi z winkla w winkiel leciutko, pewnie, precyzyjnie. Wybacza hamowanie w zakrętach - nie prostuje, naprawdę dobre heble i zawiasy miód - nawet spora dziura na winklu nie straszna. Założyłem opony czysto na asfalt i prowadzi się jeszcze pewniej i precyzyjniej. ![]() Off to nie dla mnie.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#9 | 
| 
			
			 I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Tak z ciekawości. Heble w modelu 1100 różnią się od tych w 1000?
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#10 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 Na papierze (tarcze, tłoczki,…) to nie wiem, ale w użyciu nie widziałem różnicy w hamowaniu. Na moje potrzeby obie były spoko. Za to ABS w 1100 był „mądrzejszy” - np. na szutrze pozwalał na większe uślizgi i przez to lepsze hamowanie. To nie były jakieś gigantyczne różnice.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 |