Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Uklad paliwowy i wydechowy

Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 27.07.2021, 15:54   #1
lukasz_vip
 
lukasz_vip's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: May 2009
Miasto: Lubliniec
Posty: 2,424
Motocykl: KTM LC8 950 ADVENTURE
lukasz_vip jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 miesiące 1 tydzień 2 dni 2 godz 45 min 28 s
Domyślnie

Nie ma tak być. Przy przelocie tylko po zamknięciu manetki ma sobie delikatnie bulgotać ale nie ma to być naiper*** jak z armaty. Przyczyny strzelania to zazwyczaj:
- brak synchro na gaźnikach
- zła regulacja gaźników
- lewe powietrze

U ciebie raczej synchro i regulacja gaźników wg. mnie.

Jak nie ma sycnhro to nawet na wolnych obrotach potrafi sobie popukiwać w wydechu.
Jak miałem uszkodzony krócieć w LC8 to strzelał jak z armaty po odpuszczeniu manetki.
lukasz_vip jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz

Tags
strzelanie , tłumik


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Strzelanie z tłumika przelotowego non-stop? irekafrica Uklad paliwowy i wydechowy 24 04.11.2018 07:28
"Oranżada"dla przyszłego "zdrajcy". MOTOMYSZA Wszystko dla Afrykańczyka 7 29.10.2012 19:21


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 01:34.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.