![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Oct 2020
Miasto: Ruda Śląska
Posty: 180
Motocykl: CRF 1100
![]() Online: 4 dni 2 godz 6 min 15 s
|
![]()
Trzeba opuścić światła. Fabryka ustawia za wysoko. Jeździe na SKP.
pozdrawiam Marcin Jan
__________________
Pozdrawiam Marcin Jan Mistrz prostej spod świateł |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Dec 2019
Miasto: Warszawa
Posty: 615
Motocykl: CRF1100L AS, Husqvarna 701 Enduro, KTM 890 Adv R
![]() Online: 2 tygodni 1 dzień 18 godz 16 min 20 s
|
![]()
Z tym opuszczaniem to prawda. Oryginalnie ustawione są za wysoko. Ja się szybko zorientowałem, bo kierowcy z naprzeciwka mi migali. Po ustawieniu tak jak trzeba nie mam uwag. Uważam, że świecą wystarczająco dobrze ale porównania z MTS nie mam. W razie czego pomagam sobie halogenami jak jest naprawdę ciemno i chcę doświetlić pobocze podczas jazdy po jakiś wąskich dróżkach.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Crf1100L instrukcja obsługi PL pdf | pałeł | Instrukcje, broszury, fiszki | 13 | 02.03.2021 22:42 |