Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Mała Afryka - CRF 250/300 Rally i L > Dział ogólny

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 18.07.2021, 09:38   #1
yunior81


Zarejestrowany: Jul 2021
Miasto: Piotrków Tryb.
Posty: 18
Motocykl: CBF600N
yunior81 jest na dystyngowanej drodze
Online: 6 godz 20 min 56 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Horizon Zobacz post
To samo mialem napisac co kolega wyzej. Ja waze 75 kg czyli chlop dosyc lekki i latam na pusto - tyle co buty MX, kask, ochraniacze i kurtka. Niestety zawias pode mnie jest co najwyzej sredni, a co dopiero pod facetem 90kg + bagaz. Tyczy sie to glownie tylnego zawiasu, przod jest ok.
Ale to nie ma żadnego znaczenia.... to jest dualowy motocykl i mocno dualowe zawieszenie. Jeździec może ważyć nawet 140 kilo i też pojedzie, bo wyższa jest ładowność tego motocykla. Natomiast jeśli chodzi o pracę zawieszenia, to by się przydał taki pakiet sprężyn Ohlinsa, jaki był/jest do 250L. Zdecydowanie poprawia charakterystykę zawieszenia i zmienia jego pracę na duży + i to by w 100% wystarczyło do tego dualika. W jakiś mocny tuning zawieszenia nie ma się co bawić, bo i tak silnik nic więcej od siebie nie da i szkoda zwyczajnie pieniędzy.
yunior81 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 18.07.2021, 10:24   #2
Horizon
 
Horizon's Avatar


Zarejestrowany: May 2021
Posty: 285
Motocykl: GG ES700
Horizon jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 dni 2 godz 35 min 53 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał yunior81 Zobacz post
Jeździec może ważyć nawet 140 kilo i też pojedzie, bo wyższa jest ładowność tego motocykla.
Nie jestem motocyklowym weteranem, ale mam inne zdanie na ten temat. Cięższy rider to większy nacisk już po samym posadowieniu tyłka na kanapie. Moim zdaniem to będzie też miało duży wpływ na prace zawiasu podczas jazdy, będzie bujać góra dół jeszcze bardziej.

Cytat:
Napisał yunior81 Zobacz post
Natomiast jeśli chodzi o pracę zawieszenia, to by się przydał taki pakiet sprężyn Ohlinsa, jaki był/jest do 250L. Zdecydowanie poprawia charakterystykę zawieszenia i zmienia jego pracę na duży + i to by w 100% wystarczyło do tego dualika.
Zmiana samej sprężyny sprawi, że zawias będzie się.zachowywał jak w resoraku, bo oryginał nie ma regulacji rebounda. Potrzeba wymienić całość.

Cytat:
Napisał yunior81 Zobacz post
W jakiś mocny tuning zawieszenia nie ma się co bawić, bo i tak silnik nic więcej od siebie nie da i szkoda zwyczajnie pieniędzy.
Tak? Potrzymaj mi piwo i czekaj na aktualizacje modów mojego rumaka



Mały update. Udało mi się zamontować lampę z trzymaniem tablicy. Jestem mega zadowolony z efektu i jakości tego elementu. Jest to Yamato z Bikerzbits. Gdyby ktos zamawiał graty od nich to polecam dorzucić sobie do kompletu, ale można też zamówić lampę DRC, która jest praktycznie tym samym a idzie to kupić w Polsce. Póki co DRC nie jest jeszcze opisany jako 300 ale z 250 pasuje bo to to samo.

Co do Yamato - bardzo dobre wykonanie, spasowanie elementów, solidne to całkiem. Bardzo proste podłączenie - 3 przewody wlutowałem zamiast starej lampy i gra. Na jednym zdjęciu dla porównaniu z poprzednim klockiem - jest duża różnica.








Ostatnio edytowane przez Novy : 18.07.2021 o 11:12 Powód: Połączenie postów
Horizon jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 18.07.2021, 11:16   #3
Novy
Moderator
 
Novy's Avatar


Zarejestrowany: Dec 2008
Miasto: Niemcownia
Posty: 3,382
Motocykl: CRF 1000D/DCT
Przebieg: 48k+
Novy jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 miesiące 4 tygodni 1 dzień 4 godz 21 min 33 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Horizon Zobacz post
(...)

Mały update. Udało mi się zamontować lampę z trzymaniem tablicy. Jestem mega zadowolony z efektu i jakości tego elementu. Jest to Yamato z Bikerzbits. Gdyby ktos zamawiał graty od nich to polecam dorzucić sobie do kompletu, ale można też zamówić lampę DRC, która jest praktycznie tym samym a idzie to kupić w Polsce. Póki co DRC nie jest jeszcze opisany jako 300 ale z 250 pasuje bo to to samo.

Co do Yamato - bardzo dobre wykonanie, spasowanie elementów, solidne to całkiem. Bardzo proste podłączenie - 3 przewody wlutowałem zamiast starej lampy i gra. Na jednym zdjęciu dla porównaniu z poprzednim klockiem - jest duża różnica.

(...)
Dobra robota

Jeszcze zapytam po niemiecku - ta tylna lampa ma homologację?
__________________
Wreszcie mam swój kawałek szczęścia w całym tym gównie dookoła
Novy jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 18.07.2021, 11:20   #4
yunior81


Zarejestrowany: Jul 2021
Miasto: Piotrków Tryb.
Posty: 18
Motocykl: CBF600N
yunior81 jest na dystyngowanej drodze
Online: 6 godz 20 min 56 s
Domyślnie

Podtrzymuje swoje zdanie..... to jest tylko dual szkoda kasy na grube mody, jak wymiana całego tylego amortyzatora lub nie daj Boże całego przodu - ale to jest tylko moje zdanie. Wymiana samych sprężyn np. na Ohlinsa do dualowej jazdy wystarczy w 100% - obecnie trwają testy w Ohlinsie sprężyn do CRf300L. Natomiast z niecierpliwością będę śledził twoje mody i trzymał kciuki za wyprowadzenie mnie z"błędu"..... Powodzonka

ps. jaką masz osłonę silnika ?
yunior81 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 18.07.2021, 11:40   #5
Danny
Moderator
 
Danny's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Jul 2019
Miasto: Trójmiasto
Posty: 1,432
Motocykl: CRF1000D, CRF300L
Przebieg: 65k+25k
Danny jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 2 dni 18 godz 5 min 26 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Horizon Zobacz post
Mały update. Udało mi się zamontować lampę z trzymaniem tablicy. Jestem mega zadowolony z efektu i jakości tego elementu. Jest to Yamato z Bikerzbits. Gdyby ktos zamawiał graty od nich to polecam dorzucić sobie do kompletu, ale można też zamówić lampę DRC, która jest praktycznie tym samym a idzie to kupić w Polsce. Póki co DRC nie jest jeszcze opisany jako 300 ale z 250 pasuje bo to to samo.

Co do Yamato - bardzo dobre wykonanie, spasowanie elementów, solidne to całkiem. Bardzo proste podłączenie - 3 przewody wlutowałem zamiast starej lampy i gra. Na jednym zdjęciu dla porównaniu z poprzednim klockiem - jest duża różnica.
Pokaż jak się do tego trzymania mocuje blachę bo aktualnie ze zdjęć wychodzi że chyba na taśmę obustronnie klejącą
Danny jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 18.07.2021, 16:12   #6
Horizon
 
Horizon's Avatar


Zarejestrowany: May 2021
Posty: 285
Motocykl: GG ES700
Horizon jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 dni 2 godz 35 min 53 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał warzyfko Zobacz post
Pokaż jak się do tego trzymania mocuje blachę bo aktualnie ze zdjęć wychodzi że chyba na taśmę obustronnie klejącą
Spostrzegawczy jesteś . Tak, przykleiłem na taśmę, żeby zobaczyć cały efekt. Zabrakło mi wiertła do przewiercenia blachy.

Cytat:
Napisał Novy Zobacz post
Jeszcze zapytam po niemiecku - ta tylna lampa ma homologację?
Nope i szczerze mówiąc nie myślałem o tym w momencie zamawiania. Gdybym wiedział, że od 250 pasuje do 300 to bym wziął DRC z certyfikatem. W Polsce to raczej mały problem, bo KTMy liście latają bez kierunków, lusterek prawie na goło i nic się nie dzieje jeśli jest ważny przegląd i ubezpieczenie.

Cytat:
Napisał yunior81 Zobacz post
Podtrzymuje swoje zdanie..... to jest tylko dual szkoda kasy na grube mody, jak wymiana całego tylego amortyzatora lub nie daj Boże całego przodu - ale to jest tylko moje zdanie. Wymiana samych sprężyn np. na Ohlinsa do dualowej jazdy wystarczy w 100% - obecnie trwają testy w Ohlinsie sprężyn do CRf300L. Natomiast z niecierpliwością będę śledził twoje mody i trzymał kciuki za wyprowadzenie mnie z"błędu"..... Powodzonka

ps. jaką masz osłonę silnika ?
Trochę nie rozumiem dlaczego szkoda kasy na mody. Bo silnik nie jest mocny? Przesiadłem się z Kawasaki, które było dla mnie za mocne i zbyt narowiste. Im dłużej nim jeżdżę tym bardziej jestem przekonany, że to był dobry wybór dla kogoś kto 90% jeździ w terenie. Na asfalt owszem będzie mało, ale jeśli ktoś asfalt traktuje tak, że po prostu nim dojeżdża w teren to jest spoko. Wiem, że z modzonym zawieszeniem mogę się zbliżać do nowego KTMa ale niestety interwały serwisowe prawdziwych enduro są straszne.

Z tego co wiem Ohlins robił cały tylny zawias a nie tylko sprężynę. Zobczymy co oni tam wypuszczą, ale podobno mają w planach cały przód i tył wypuścić. Ja jestem gotowy

Blacha pod silnik to Yamato z Bikerzbits. Początkowo miałem oryginał od Hondy, ale ta Yamato jest szersza i lepiej chroni boki silnika.

Ostatnio edytowane przez Novy : 18.07.2021 o 18:25 Powód: Poprawienie cytowania
Horizon jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
2021 CRF250L & CRF250 Rally Danny Dział ogólny 65 06.02.2025 18:58
XXVI WiR Rally 2021 dalej zwany podlasiakiem sluza Imprezy forum AT i zloty ogólne 205 20.11.2021 06:34
XXVI WiR Rally 2021 - koszulki jendrus Imprezy forum AT i zloty ogólne 65 27.10.2021 07:26
Endurorally 2021 Onufry22 Dział Producentów i Dostawców 91 16.09.2021 12:36
Honda crf 250 Rally Twardsza tylna sprężyna amortyzatora Viruus Warsztat 8 11.12.2019 13:56


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 15:49.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.