Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat CRF 1000 / CRF 1100 > Silnik, sprzęgło, skrzynia

Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 18.06.2021, 17:08   #1
Dario
 
Dario's Avatar


Zarejestrowany: Dec 2018
Miasto: Lublin
Posty: 733
Motocykl: ATAS 1000 '18
Dario jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 6 dni 7 godz 12 min 0
Domyślnie

Borkow.
Podziel się opinią po tej modyfikacji.
Też myślałem, żeby im w zimie wysłać moduł.
Dario jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 18.06.2021, 19:08   #2
Borkow
 
Borkow's Avatar


Zarejestrowany: Aug 2018
Miasto: Moje miasto to Trójmiasto
Posty: 241
Motocykl: Jawa 350TS/DR125/XR400R/KTM EXC 525/SD06a/701 Enduro
Borkow jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 dni 21 godz 7 min 40 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Dario Zobacz post
Borkow.
Podziel się opinią po tej modyfikacji.
Też myślałem, żeby im w zimie wysłać moduł.
Oczywiście nie omieszkam. Gruba przeróbka się robi, chip tuning i całe zawieszenie. Czuję się jak przed zakupem.
Borkow jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 20.07.2021, 20:05   #3
Borkow
 
Borkow's Avatar


Zarejestrowany: Aug 2018
Miasto: Moje miasto to Trójmiasto
Posty: 241
Motocykl: Jawa 350TS/DR125/XR400R/KTM EXC 525/SD06a/701 Enduro
Borkow jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 dni 21 godz 7 min 40 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Dario Zobacz post
Borkow.
Podziel się opinią po tej modyfikacji.
Też myślałem, żeby im w zimie wysłać moduł.
No więc póki co napiszę, że nie wiem czy to coś dało oprócz znacznego uszczuplenia portfela. Niestety miałem miesięczną przerwę w lataniu Afrą i w tym czasie jeździłem KTM, więc poprzestawiałem trochę przyzwyczajenia, ale problemy z dziwnym prychaniem są dalej, dół jakby ten sam, zmiana w mocy na granicy sugestii. Jedyne co, to może minimalne lepsza kultura pracy, ale to też może sobie sugeruję. W każdym razie albo jestem drewnianym kołkiem i nic nie czuję, albo bardzo słabo to wygląda. Nie będę teraz jeszcze wyrokował tylko poszukam hamowni i sprawdzę, bo na razie z efektów mam tylko zalepioną dziurę w sterowniku i 2k mniej.
Borkow jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 21.07.2021, 00:27   #4
Dario
 
Dario's Avatar


Zarejestrowany: Dec 2018
Miasto: Lublin
Posty: 733
Motocykl: ATAS 1000 '18
Dario jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 6 dni 7 godz 12 min 0
Domyślnie

Cytat:
Napisał Borkow Zobacz post
No więc póki co napiszę, że nie wiem czy to coś dało oprócz znacznego uszczuplenia portfela. Niestety miałem miesięczną przerwę w lataniu Afrą i w tym czasie jeździłem KTM, więc poprzestawiałem trochę przyzwyczajenia, ale problemy z dziwnym prychaniem są dalej, dół jakby ten sam, zmiana w mocy na granicy sugestii. Jedyne co, to może minimalne lepsza kultura pracy, ale to też może sobie sugeruję. W każdym razie albo jestem drewnianym kołkiem i nic nie czuję, albo bardzo słabo to wygląda. Nie będę teraz jeszcze wyrokował tylko poszukam hamowni i sprawdzę, bo na razie z efektów mam tylko zalepioną dziurę w sterowniku i 2k mniej.

Dzięki za nie ściemnianie...
Dario jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 14.05.2022, 16:17   #5
Borkow
 
Borkow's Avatar


Zarejestrowany: Aug 2018
Miasto: Moje miasto to Trójmiasto
Posty: 241
Motocykl: Jawa 350TS/DR125/XR400R/KTM EXC 525/SD06a/701 Enduro
Borkow jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 dni 21 godz 7 min 40 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Borkow Zobacz post
No więc póki co napiszę, że nie wiem czy to coś dało oprócz znacznego uszczuplenia portfela. Niestety miałem miesięczną przerwę w lataniu Afrą i w tym czasie jeździłem KTM, więc poprzestawiałem trochę przyzwyczajenia, ale problemy z dziwnym prychaniem są dalej, dół jakby ten sam, zmiana w mocy na granicy sugestii. Jedyne co, to może minimalne lepsza kultura pracy, ale to też może sobie sugeruję. W każdym razie albo jestem drewnianym kołkiem i nic nie czuję, albo bardzo słabo to wygląda. Nie będę teraz jeszcze wyrokował tylko poszukam hamowni i sprawdzę, bo na razie z efektów mam tylko zalepioną dziurę w sterowniku i 2k mniej.
Wracając do tematu. W marcu 22 zareklamowałem usługę chiptuningu o którym pisałem w tym wątku. Zmobilizowała mnie do tego prośba warsztatu o wystawienie komentarza. Zadzwoniłem więc i opisałem sprawę, że słabo to wygląda i że nie czuję żadnej różnicy. Pan od tuningu poprosił o ponowne przesłanie sterownika do sprawdzenia, bo on chce, żeby wszyscy jego klienci byli zadowoleni. No i wysłałem. Po dwóch tygodniach dostałem sterownik z powrotem z informacją, że teraz na pewno będzie różnica. Zamontowałem i JEST! Jest różnica, sprzęt zbiera się wyraźnie lepiej i jak do tej pory ani razu nie zgasł przy nagłym odkręcaniu manety, także prawdopodobnie za pierwszym razem poszło coś nie tak i zostało to poprawione. Na tą chwilę mam jeszcze mało przelatane, ale na prośbę zakładu piszę jak jest a jest lepiej. Myślę, że mogę to polecić.
Borkow jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
TUNING-czyli jak zrobić w *uja ekozboków. madafakinges Gadżety / wyposażenie 98 23.06.2020 17:50
Tuning CRF1000 mdxmd NAT - Warsztat 0 25.01.2020 18:45
Tuning Afryki. Tomasa Wszystko dla Afryki 118 18.01.2016 21:39
tuning stopki centralnej Tomasa Wszystko dla Afryki 5 21.09.2013 21:12


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 21:02.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.