![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
Administrator
![]() Zarejestrowany: Oct 2007
Miasto: Otwock ale chętnie na Śląsk bym wrócił
Posty: 5,022
Motocykl: RD37A (Hybryda), dwie ramy RD03 w zapasie
Przebieg: ojojoj
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 5 godz 43 min 15 s
|
![]()
Kostka to oczywiste, ale nie mialem pewnosci wlasnie co do samego umieszczenia.
Zasugerowalem sie wlasnie KTM duzym, gdzie z przodu na dole jest regler. Kostki będą ... zastąpione innymi docelowo - na długim przewodzie gdzie potem będzie właściwa złączka na wysokie prądy i zabezpieczona smarami/syfami/innymi wynalazkami jakie chronią i poprawiają przewodność styków. Chodzi mi pewnien pomysł po głowie, ale to na zimę dopiero ![]()
__________________
Ramires "A friend is an enemy who hasn't attacked yet" - Phuthedi.M |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Regulator a moc motocykla | Nonek_ | Układ elektryczny i zapłonowy | 0 | 06.05.2012 20:48 |
Wygotowany regulator | Chomski | Układ elektryczny i zapłonowy | 1 | 22.07.2010 23:54 |
Regulator :) | paku | Układ elektryczny i zapłonowy | 73 | 15.01.2010 21:35 |