Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Układ elektryczny i zapłonowy

Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 07.09.2009, 16:51   #1
ramires
Administrator
 
ramires's Avatar


Zarejestrowany: Oct 2007
Miasto: Otwock ale chętnie na Śląsk bym wrócił
Posty: 5,022
Motocykl: RD37A (Hybryda), dwie ramy RD03 w zapasie
Przebieg: ojojoj
ramires ma wyłączoną reputację
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 5 godz 43 min 15 s
Domyślnie

Kostka to oczywiste, ale nie mialem pewnosci wlasnie co do samego umieszczenia.
Zasugerowalem sie wlasnie KTM duzym, gdzie z przodu na dole jest regler.
Kostki będą ... zastąpione innymi docelowo - na długim przewodzie gdzie potem będzie właściwa złączka na wysokie prądy i zabezpieczona smarami/syfami/innymi wynalazkami jakie chronią i poprawiają przewodność styków. Chodzi mi pewnien pomysł po głowie, ale to na zimę dopiero
__________________
Ramires

"A friend is an enemy who hasn't attacked yet" - Phuthedi.M
ramires jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Regulator a moc motocykla Nonek_ Układ elektryczny i zapłonowy 0 06.05.2012 20:48
Wygotowany regulator Chomski Układ elektryczny i zapłonowy 1 22.07.2010 23:54
Regulator :) paku Układ elektryczny i zapłonowy 73 15.01.2010 21:35


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 22:21.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.