Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > NAT - Nowa (przyszła) Królowa > NAT - Warsztat

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 27.05.2021, 00:02   #1
nocny
 
nocny's Avatar


Zarejestrowany: Oct 2020
Miasto: Ruda Śląska
Posty: 180
Motocykl: CRF 1100
nocny jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 dni 2 godz 6 min 15 s
Domyślnie

Był kiedyś wątek na innym forum i sprawa dotyczyła Cbf 1000 która też paliła za dużo tj 7,5 vs 5.5. U paru osób pomogła wymiana sondy u kogoś przeczyszczenie wtrysków ale najlepsze było u kolegi Majkrzag który wyczerpał już pomysły i ostatnim podejrzanym było ECU . No i po podmianie na inny używany od kolegi z forum spalanie nagle okazało się prawidłowe. I teraz najlepsze po powrotnej zamianie ECU spalanie u Majkrzag pozostało w normie na tym niby uszkodzonym ECU.

pozdrawiam
Marcin Jan
__________________
Pozdrawiam
Marcin Jan

Mistrz prostej spod świateł
nocny jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
..najnizsze sr. spalanie na dlugim dystansie yeuop CRF 1000 L 31 17.08.2018 15:50
Średnie spalanie .. Nowy011 Uklad paliwowy i wydechowy 143 23.04.2018 22:21
TTR 600 - zasięg/spalanie Marcin z Zakopanego Inne - dyskusja ogólna 18 20.02.2013 15:13
Czy mniejsze spalanie 7A to moduł ECU i TPS? wieczny Uklad paliwowy i wydechowy 19 21.08.2009 23:04


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 01:43.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.