![]() |
|
Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
![]()
Temat stary ale rozwiązałem ten problem u siebie wiec postanowiłem sie podzielić moją wiedzą dla potomnych.
![]() Mój kranik ciekł z pod blaszki która jest przynitowana. kranik w brew pozorom jest bardzo łatwo rozbieralny wystarczy rozwiercić nity wiertłem 3.5mm na wylot po czym blaszke zewnetrzną rozwiercxiłem na 4mm a otwory w kraniku nagwintowałem na srube 4mm W blaszce znajduje sie ornig który należy wymienić i problem znika budowa kranika jest bardzo prosta w srodku znajduje sie kulka i sprężynak która zaślepia odpowiedni otwór i tyle śrubki wkreciłem na loctail i wszystko sprawóje sie wyśmienicie pozdro ![]() |
![]() |