![]() |
|
Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() |
![]()
Ew jak tak mało chleje odkręć regulacje mieszanki po pół obrotu na każdym gaźniku. Nie będę się rozpisywał ale zacząłbym właśnie od tego.
Jeśli dysze będą za małe podstawowy objaw przy tak nikczemnej mocy jest taki ze przy pełnym pędzlu i jak mogłoby się wydawać pełnym uchyleniu przepustnic moto na chwile przyspiesza przy delikatnym przymknięciu gazu. Sprawdź. Oczywiście zycze tylko tych planowanych zabiegów jeśli już sa konieczne. Na koniec - Wiesz ile jebania jest z przygotowaniem parcha do jazdy pod Ciebie. Spasuj i zaczekaj. M
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
trampkarz emeryt
![]() |
![]()
Dzięki za podpowiedzi Panowie.
Małe spalanie oczywiście nie jest problemem ![]() Ogólnie mam tak że po dobrym synchro i regulacji moto zbiera się normalnie, moc jest raczej normalna, osiąga magiczne 150kmh i raczej nie więcej bo o ile mi wiadomo na 5 biegu jest dlawione modułem. Lub pod wiatr było... Ale dużo części jest innych w gaźniku w mojej wersji względem normalnej. Trudno jest w tym szwajcarze ustawić obroty i skład jałowego. Mialem kilka trampków i zawsze było to banalne. Znalazłem złoty środek ale nadal nie jest to to czego bym oczekiwał. Albo: - na zimno schodzę po minucie czy dwóch że ssania i pracuje ok, ma 1 tys rpm, natomiast po nagrzaniu ma 1700. Na ssaniu, na pół ssania chodzi idealnie - moje dawne trampki na pół ssania zawsze przylewalo. - na ciepło skręcę mu obroty na 1300 to na zimno bez ssania nie trzyma 1000 rpm, przygasa i gaśnie. Ale zanim to to siadam, ruszam i rozgrzewam już w jeździe. Ogólnie mechanik poustawiał mi to tak że mniej więcej i na zimno jest ok, chodzi i na ciepło nie przekracza 1500. Ale i tak rozrzut obrotów zdaje mi się za duży, w innych trampach tak nie mialem. Ogólnie najchętniej dałbym standardowe trampkowe dysze jeśli u mnie są mniejsze. Trza sprawdzić. Wali mnie ze spali pół litra więcej, i tak jestem po stronie zielonych bo mam eko hiper zawór dopalania spalin ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Zawieszenie XR 600 R do Transalpa 600 PD10 | drwalu4 | Rama, zawieszenia, napęd | 18 | 13.12.2018 16:55 |
dysze rd07a | daniel_87 | Uklad paliwowy i wydechowy | 11 | 13.12.2008 12:30 |