Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Układ elektryczny i zapłonowy

Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 03.09.2009, 08:58   #7
paku
 
paku's Avatar


Zarejestrowany: Jun 2009
Posty: 692
Motocykl: chwilowo rower
Galeria: Zdjęcia
paku jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 dni 20 godz 20 min 37 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał podos Zobacz post
mam taki i nie do konca dobrze działa. Znaczy wskazania na multimetrze w tym samym czasie potrafią sie mocno róznic nawet o 1V, zwlasza na swiatłach i obrotach. No i ładowania w zasadzie nie ma (wg Equusa) jak sa swiatła i np grzane manety - nie wiem czy mozna w to wierzyć...

Można jak się wie co to jest wartość skuteczna, on po prostu "uśrednia".
Przyglądałem sie napięciu w AT i ogólnie to straszny chaos, ten regulator znaczy się jest bardzo średni.

To może chcesz sprzedać chętnie kupię
paku jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 10:43.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.