|
![]() |
#1 |
I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24
![]() |
![]()
Za dużo zmiennych w tym motorku aby jednoznacznie określić. Z mojego punku widzenia to masa kierownika i tobołów jak również ukształtowanie terenu i wiatr mają ogromny wpływ na ograniczenie potencjału tego pojazdu. Głęboko się nad tym zastanawiałem i doszedłem do wniosku, że ja jednak oczekuję czegoś innego. Trzeba spróbować bo mnie pierwsze wrażenie naprawdę zachwycilo ale potem bylo już tylko gorzej. Oczywiście można powiedzieć że należy sobie zdawać sprawę z ograniczeń tego motocykla. Kolega objechał ze mną kaukaz na 250L i wjechał wszędzie gdzie pozostali na 650 ccm. Największe boleści to miało na szosie. Trudno się wyprzedza jak mało miejsca a jak dojdzie przeciwny wiatr i wzniesienie to robi się nieciekawie.
Tak żeby zobrazować sytuację. Jechaliśmy od Kijowa w stronę naszej granicy. Kumpel dostał szału i musiałem przejąć jego CRF bo nerwy mu puszczały. Było tak. Droga raczej płaska, niewielkie wzniesienia. Przeciwny wiatr. Ja ważę 70 kg , w ciuchach może 75. Do tego toboły kumpla około 25 kg. W sumie około 100 kg. Moto total seria, bez udziwnień. Przeciwny wiatr. Nie byłem w stanie utrzymać przelotowej 100 na 6 biegu. Próba zbicia na 5 i gaz w opór kończyła się tym że motocykl rozpędzał się do 100 km/h a po wbiciu 6 biegu prędkość znów spadała do 90 km/h. Przejechałem tak z manetką opór 144 km i skończyło się paliwo. Zapomniałem dodać że w takich warunkach motocyklem niemiłosiernie szarpało, trudno było utrzymac kierunek. Nasze DR jechały jak po szynach niewzruszone. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
![]() |
![]() Cytat:
@Matjas: silniki chłodzone cieczą dobrze znoszą piłowanie na wysokich obrotach bo są stabilne termicznie. Ja na mojej XT600 3TB przy przekroczeniu 100 km/h widziałem jak temperatura oleju szybko idzie w stronę 120 stopni. Przy 90 km/h można było jechać non stop. Dźwięk silnika - no też nie lubię wizgu szlifierki. Kołki w uszy i nucenie piosenek w myślach pozostaje ![]()
__________________
"Jeżeli chcesz uniknąć krytyki: Nic nie mów. Nic nie rób. Bądź nikim" - Arystoteles |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
2021 CRF250L & CRF250 Rally | Danny | Dział ogólny | 65 | 06.02.2025 18:58 |
XXVI WiR Rally 2021 dalej zwany podlasiakiem | sluza | Imprezy forum AT i zloty ogólne | 205 | 20.11.2021 06:34 |
XXVI WiR Rally 2021 - koszulki | jendrus | Imprezy forum AT i zloty ogólne | 65 | 27.10.2021 07:26 |
Endurorally 2021 | Onufry22 | Dział Producentów i Dostawców | 91 | 16.09.2021 12:36 |
Honda crf 250 Rally Twardsza tylna sprężyna amortyzatora | Viruus | Warsztat | 8 | 11.12.2019 13:56 |