Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Układ chlodzenia

Układ chlodzenia Montaż i demontaż elementów układu chłodzenia: termostat, pompa wodna, wiatraki, chłodnice, prowadzenie przewodów

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 10.04.2021, 11:11   #1
Kazmir
 
Kazmir's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 2,824
Motocykl: RD03
Kazmir jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 1 dzień 21 godz 1 min 41 s
Domyślnie

Tak się zastanawiam, czy tej wyciek nie idzie wtedy do oleju?
__________________
Ale tu nie Politechnika, tu trzeba myśleć, jak mawiał pewien bosman ;-)
Przestań naprawiać jak zaczynasz psuć!
Ludzie, którzy twierdzą, że czegoś nie da się zrobić, nie powinni przeszkadzać tym, którzy właśnie to robią.
Kazmir jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 10.04.2021, 11:17   #2
ramires
Administrator
 
ramires's Avatar


Zarejestrowany: Oct 2007
Miasto: Otwock ale chętnie na Śląsk bym wrócił
Posty: 5,022
Motocykl: RD37A (Hybryda), dwie ramy RD03 w zapasie
Przebieg: ojojoj
ramires ma wyłączoną reputację
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 5 godz 44 min 23 s
Domyślnie

Otwory kontrolne nie powinny być zaślepione.
Dzięki nim widać, czy któreś uszczelnienie nie jest walnięte i nie ma przecieku.

ps. z dawnego mojego podwórka czyli czołgowych silników to w technologii jest zapis, kiedy i ile może kapać. Często pompy musiałem wymieniać właśnie ze względu na wycieki. Wymiana uszczelniacza w dalszym etapie i po sprawie. Upierdliwe to było, gdy trzeba było to robić na zabudowanym wozie (czołgu) przez właz przy wahaczu...
__________________
Ramires

"A friend is an enemy who hasn't attacked yet" - Phuthedi.M
ramires jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 10.04.2021, 14:16   #3
zimny
trampkarz emeryt
 
zimny's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Oct 2010
Miasto: Garwolin
Posty: 2,807
Motocykl: F800GS ADV
Przebieg: za mały
zimny jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 2 tygodni 6 dni 47 min 35 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał ramires Zobacz post
Otwory kontrolne nie powinny być zaślepione.
Dzięki nim widać, czy któreś uszczelnienie nie jest walnięte i nie ma przecieku.
Oczywiście tak jak ramires pisze - jest sobie uszczelniacz od strony silnika i od strony pompy. Jak coś kapie to wiadomo że któryś uszczelniacz puszcza i dalej loteria ile wytrzyma. Otwór jest po to aby się woda z olejem nie zmieszała.

Artek - kupiłem w ciemno bardzo ładną używkę z PD06 z gwarancją rozruchową. Po godzinnych testach na postoju, jest sucho. Mam nadzieję że pochodzi - dziś/jutro testy drogowe. Wirnik w tej obracał się ciężej niż w starej więc domniemuję że uszczelnienia są ciaśniejsze. Tą starą mam wyjętą i mogę ewentualnie popróbować regeneracji - co jak wiemy nie jest zbyt proste i trza rzeźbić.

Wracając do tematu - podpowiedzcie odnośnie tego termostatu

Pozdrawiam
zimny
zimny jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Zjedzony termostat. Mat Układ chlodzenia 19 15.09.2019 20:38
Termostat od Transalpa Klepo Układ chlodzenia 2 15.09.2011 00:14
Termostat - tym razem nie o korkach i grzaniu ramires Układ chlodzenia 15 15.07.2009 11:53


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 13:12.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.