![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
Połamany
![]() |
![]()
Zmostkuj na wtyczce killswitch.
Tzn. przejrzyj schemat i odłącz wtyczkę. Zepnij przewody " na krótko". |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
![]() Zarejestrowany: Jan 2016
Miasto: Kalwaria Zeb.
Posty: 727
Motocykl: nie mam już Afryki
![]() Online: 3 tygodni 5 dni 16 godz 6 min 0
|
![]() Cytat:
![]() Czy wadliwy kilsłicz nie miał by wpływu na obydwie wtyczki ?
__________________
Ex moto: RD04, WFM 1972, WSK 1967, WSK 1982, MZ ETZ 1991 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Brak iskry - Pomocy ! | ScreamMyName | Układ elektryczny i zapłonowy | 26 | 31.08.2021 18:51 |
Brak iskry-pomocy | blackcock84 | Układ elektryczny i zapłonowy | 13 | 30.04.2016 22:23 |
Brak iskry... Pomocy! | Krzysiek009 | Układ elektryczny i zapłonowy | 5 | 15.10.2013 22:45 |