|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2018
Miasto: okolice Warszawy
Posty: 1,420
Motocykl: CRF250L * T7
![]() Online: 2 miesiące 2 tygodni 7 min 13 s
|
![]()
Będzie, będzie
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() |
![]()
Eee tam v4 to dopiero można posłuchać.
![]()
__________________
kto smaruje ten jedzie |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() Zarejestrowany: May 2016
Miasto: radom
Posty: 105
Motocykl: crf 1000A->790advR/drz 400e
![]() Online: 1 tydzień 6 dni 17 godz 30 min 33 s
|
![]()
miałem crf 1000, jeździłem nie swoim 1200 LC. Gs lepszy na asfalcie, lepsza ochrona przed wiatrem, lepsze wchodzenie i zachowanie w zakrętach, lepsza jazda we dwoje, mniejszy wpływ ciężaru kierownika i bagażu,,, crf lepsze w terenie - teoretycznie, bo niestety przy moich umiejętnościach i wadze motocykla jak dla mnie crf była tylko na szutry, czyli w sumie tam gdzie gs . Jak dla mnie crf dawała za mało w terenie (kontra gs) w porównaniu do tego ile mniej dawała na asfalcie. Crf niezwodna, przez 3 lata jedyny problem z przyciskiem zapłonu.
|
![]() |
![]() |