|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2021
Miasto: Hamburg
Posty: 23
Motocykl: nie mam AT jeszcze
![]() Online: 1 dzień 11 godz 7 min 36 s
|
![]()
nie jestem pewien ale bmw ewentualne opcjonalne dodatkowe wyposazenie montuje w fabryce , a honda u dilera w warsztacie takze ta roznica cenowa tez jest spora , trzeba wziasc pod uwage koszty utrzymania serwisowania , ostatnio afryka nie wypada z tym najlepiej jak zaczyna sie sprawdzanie wentylow i rozbieranie pol moto . w bmw jest to napewno latwiejsze , bmw to raczej süv wsrod motocykli a afryka troszke badrziej w off
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,579
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 11 godz 25 min 52 s
|
![]()
nie wiem dlaczego tak kurczowo trzymacie się tej przymierzalni.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
![]() |
![]()
Miałem GS oraz GSA. Na każdym zrobiłem ok 30 kkm. Teraz mam królową i bym się nie zamienił znowu na Beemwe. I to jest podpowiedź. Ale jeżdżę sam. Gdybym musiał targać plecaka to z pewnością byłby to niestety GSA
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Moderator
![]() Zarejestrowany: Dec 2008
Miasto: Niemcownia
Posty: 3,382
Motocykl: CRF 1000D/DCT
Przebieg: 48k+
![]() Online: 4 miesiące 4 tygodni 1 dzień 4 godz 21 min 33 s
|
![]()
Gdybyś widział to, co my widzimy i gdybyś musiał robić, co my robimy to też byś tak reagował.
Niewykluczone, stąd taka reakcja.
__________________
Wreszcie mam swój kawałek szczęścia w całym tym gównie dookoła ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,579
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 11 godz 25 min 52 s
|
![]()
czy ktoś pamięta skąd pochodzi "pokaż dupę"
![]() warto jeszcze wspomnieć o pubie Tequila, który praktycznie przestał istnieć bo wybito całe zapasy trunków na następne 30lat. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
![]() Zarejestrowany: Nov 2019
Miasto: Chełm
Posty: 320
Motocykl: CRF1100 DCT ES
![]() Online: 3 tygodni 2 dni 23 godz 3 min 36 s
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
![]() Zarejestrowany: Jan 2015
Miasto: Warszawa
Posty: 1,899
Motocykl: inne moto
![]() Online: 2 tygodni 2 dni 3 godz 4 min 56 s
|
![]()
BWM R1250GS to miarę świeża maszyna i musisz poczytać fora aby wyciągnąć opinię.
Większość takie mam wrażenie wypowiada się o 1200 olejaku albo o 1200 LC. Sam tez mogę jedynie wypowiedzieć się na temat olejaka i powiem że to świetna maszyna, nigdy mnie nie zawiodła ale to może dlatego że serwisowałem ją porządnie bez żadnego druciarstwa albo oszczędzania a to zrobię to potem. Jeśli chodzi o komfort jazdy we dwoje lub pojedynkę głównie asfaltami to bajka - 1000 km dziennie nie robi zmęczenia - nie mam odniesienia do 1200 LC lub 1250 ale podejrzewam że będzie podobnie. Jeśli chodzi o szutry to tez daje radę - jak interesuje Cię częstsze zjeżdżanie na nieutwardzone to z perspektywy czasu wersja zwykła wydaje się lepszym rozwiązaniem. Jeśli chodzi o charakterystykę pracy silnika to teraz przesiadłem się na Yamahe Tenere 700 i powiem tak - jestem zawiedziony Yamahą. silnik w olejaku pracuje naprawdę pięknie, mogłem go słuchać i słuchać. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
![]()
To będzie rozbieranie do gołego każdej osoby wchodzącej?
![]() ![]() Ale na poważnie.... sporo mamy spamu, ogłoszeniowców, którzy chcą tylko korzystać z forum. Powitanie się tam choć ciut pokazuje dobre zamiary. Dodatkowo: jak ktoś pisze pierwsze słowa to dobrze jest wiedzieć coś o tej osobie, nie? Jak na zlocie: może choć powiedz "cześć".... "Czarnuchy" ![]() |
![]() |