Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Mała Afryka - CRF 250/300 Rally i L > Dział ogólny

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 14.03.2021, 18:45   #1
fart1


Zarejestrowany: Mar 2021
Miasto: Siedlce
Posty: 8
Motocykl: RD03
fart1 jest na dystyngowanej drodze
Online: 8 godz 14 min 12 s
Domyślnie

Salon hondy zrobił mi niespodziankę i dostarczył motko w sobotę więc co miałem zrobić zacząłem ją docierać.
Z uwagi, że moje doświadczenie w terenie jest na razie znikome nigdy nie miałem tak lekkiego sprzętu na oponach kostkowych oto moje spostrzeżenia z 110 kilometrów.
- z uwagi że jestem klocem 94kg zawieszenie wydaje się niesamowici miękkie czuje się jak na kanapie w salonie. Chyba należy schudnąć
- pojechałem w teren - żwirownie oraz rozlewiska zaskoczyła nie lekkość motocykla i niesamowita trakcja opon. Tam gdzie koło gs kloca ucieka honda jedzie jak wryta w teren.
- moc silnika nie powala ale daje radę w terenie nie odczułem żeby mi brakowało ale pewnie jak poziom umiejętności pójdzie w górę to zmienię zębatkę z przodu.
- pozycja man 183 cm wzrostu kierownica zdecydowanie za nisko
- szósty bieg jest zdecydowanie nadbiegiem przelotowy reszta krótka
- spalanie 4,4l /100km
- zaskoczenie z uwagi na niską masę wirującą w silniku (efekt żyroskopu) motek szybko wali się na boki na rondach.
Załączone Grafiki
Typ pliku: jpg 20210314_181434-min.jpg (1.01 MB, 47 wyświetleń)
fart1 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 14.03.2021, 19:55   #2
jtd


Zarejestrowany: Dec 2017
Posty: 126
Motocykl: nie mam AT jeszcze
jtd jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 tydzień 2 dni 20 godz 37 min 39 s
Domyślnie

Ja w gorącej wodzie kąpany byłem i w listopadzie 2020 wziąłem 250L. Bo nie było jednoznacznie wiadomo czy będzie 300L. Zdążyłem 350km nawinąć i zima naszła. Teraz tak troszku no wiecie ......:-) mam jakby wyrzuty sumienia, dlatego czekam z niecierpliwością jak dwóch kierowników się spotka 250/300 i ładny filmik sklecą : waga, wysokość siodła, prześwit, spalanie, obr.silnika na poszczególnych biegach , jakiś wspólny start na przyspieszenie , no i porównania typu ten sam podjazd, ten sam odcinek piaszczysty itd.
Kolega pisze 4,4l/100km . Mi wychodziło 3,6l/100km po lasach ale ja do pierwszego przeglądu nie odkręcam. Zawiecha na moje 93kg bez zastrzeżeń. Odczucia jak na Trampku XL600, tyle że 60kg mniej . Poprzednie LC4 640 waliło po łapach przy normalnej jeździe i wężykowanie przy wysokich prędkościach. Kierownica zdecydowanie za nisko , mam 180cm. Przywiązałem linke z ciężarkiem na końcu manety, moto na podnośniku. Odchylałem kiere od siebie do momentu aż ciężarek będzie najwyżej posadzki. Pomogło , ale i tak podwyższenie bedzie zrobione. Biegi pierwsze dwa za długie, na turystykę leśną także będą zębatki 13/42. Na razie ok. Wiadomo mocy powinno być 35KM , tym bardziej ciekawi mnie te 300L 27KM lepszy moment i ta krótsza niby skrzynia. Z kolei wyższy prześwit i wyższy środek ciężkości może być na minus. A i bardzo mi brakuje wyświetlacza zapiętego biegu. Miałem wiele moto i nigdy tego nie potrzebowałem , ale w 250L już zdążyłem zauważyć że czegoś takiego brakuje
jtd jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 14.03.2021, 21:24   #3
rrolek

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Feb 2009
Miasto: a raczej wieś
Posty: 1,520
Motocykl: z lekkim adhd
rrolek jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 4 tygodni 1 dzień 22 godz 22 min 24 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał jtd Zobacz post
....Przywiązałem linke z ciężarkiem na końcu manety, moto na podnośniku. Odchylałem kiere od siebie do momentu aż ciężarek będzie najwyżej posadzki...
Z takim ustawieniem kierownicy zmasakrujesz cobie nadgarstki. Radzę manety mieć poziomo.

Pozdr rr
__________________
Są jeszcze piękne zadupia na tym świecie.
rrolek jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 14.03.2021, 21:57   #4
jtd


Zarejestrowany: Dec 2017
Posty: 126
Motocykl: nie mam AT jeszcze
jtd jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 tydzień 2 dni 20 godz 37 min 39 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał rrolek Zobacz post
Z takim ustawieniem kierownicy zmasakrujesz cobie nadgarstki. Radzę manety mieć poziomo.

Pozdr rr
I tak chcę zainwestować w podniesienie kiery. Nie wiem czy oto CI chodzi ale klamki sprzęgła i hamulca ustawiłem sobie tak jak łapa naturalnie leży na manecie. Paluszkiem łapie. Klamki troszkę nisko leżą , a listki Acerbisa jakby troszkę je odsłaniają , ale od dołu więc jest ok. Generalnie Honda jako marka to kojarzy mi się z ergonomią, a każde moto do tej pory leżało na mnie jak "ulał". :-) . Ale CRF250L niestety moim zdaniem ma problem z tym , że siedzi się za blisko kiery i kiera jest za nisko. Tak czy owak inne marki nie mają NIC.

Ostatnio edytowane przez jtd : 15.03.2021 o 09:24
jtd jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
2021 CRF250L & CRF250 Rally Danny Dział ogólny 65 06.02.2025 18:58
XXVI WiR Rally 2021 dalej zwany podlasiakiem sluza Imprezy forum AT i zloty ogólne 205 20.11.2021 06:34
XXVI WiR Rally 2021 - koszulki jendrus Imprezy forum AT i zloty ogólne 65 27.10.2021 07:26
Endurorally 2021 Onufry22 Dział Producentów i Dostawców 91 16.09.2021 12:36
Honda crf 250 Rally Twardsza tylna sprężyna amortyzatora Viruus Warsztat 8 11.12.2019 13:56


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 22:34.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.